Jump to content
  • Reacties 48
  • Bezichtigingen 14.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1859574

Manne manne, wat zijn we jaloers.

Kijk hoeveel chickies hij hosselt gek, Marlous, Gabry, Romana, en ongetwijfeld meer :schater:

Maar hij moet echt meer nummers maken, hij is vet goed, netzoals MC Dark en MC Martin :engel:

Geplaatst:
comment_1859730

http://www.youtube.com/watch?v=mr5i0ZLPZV0

Zelfs die versie is beter.

Maar GATVERDEMME wat een vieze Romana/Marloes, denkt ze echt dat ze hot is?

Wat veel mensen niet weten dat dat nummer Met Marlous onder de douche, niet die marlous is in het filmpje, hij geilt op marlous Oosting. KEn haar wel.

Geplaatst:
comment_1862177

Wat 't nog erger maakt is dat hij het liedje niet eens zelf bedacht heeft...

Neem aan dat de sommige hier het "liedje" kennen dat zo gaat: "Ugge ugge ugge ugge ugge, het stikt hier van de muggen"... Ja, inderdaad precies hetzelfde deuntje, of hoe je het ook wil noemen.

Als ie 't dan tenminste nog zelf bedacht had.... Waar gaat het heen met de wereld :-(

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1882065

whaha, vroeg een buitenlander echte " Hollandse " muziek aan me... ik gaf hem deze links... zat echt van Wtf!? whahaa

die buitenlanders denken echt dat NL is gaek :DDrugs,Sex,lopen op klompen , plat land , Rinus als muziek :schater:

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1890562

Rinus toppie vent, maar dit baart me toch wel enigzins zorgen:

OMFG!!!! :cab: dit is dus echt een typisch aso gezin trainingsbroekie aan, goedkoophuisje van die nep versiering voor de ruiten en dan ook nog heel simpel het lijkt wel als er mensen achter de cameraman staan en die hun aan het lachen maken ofzoeits maar ik lachte me heel het nummer door de andere variant "hey marloes" kende ik wel dat is ook al zo'n zielig nummer dit haal de reputatie van NL echt naar beneden xD :schater:

Iemand is niet meteen een aso gezin als ie niet veel geld heeft, mischien vind hij een trainingsbroek wel lekker zitten, maar dat jou moeder je heeft geleerd dat iedereen in een goedkopere buurt een aso is vind ik een beetje heel erg generaliserend.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.