Jump to content
Geplaatst:
comment_171697

hallo mensen..post hier eigen gemaakte screens van mooie uitzichten in gta sa hier is de mijne:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

Bewerkt: door peter-de-gekste

• Reacties 122
  • Bezichtigingen 10.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_198471
hallo mensen..post hier eigen gemaakte screens van mooie uitzichten in gta sa hier is de mijne:

mooiuitzicht9pp.th.jpg

heel erg fraai 8)

Bewerkt: door gtamaster184

• 2 weken later...
  • 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_348323

Hey , ik d8 laat ik voor de gein ook maar isz van een mooi uitzicht een foto maken =]

wel me aller eeerste x maar oke :puh: me aller eerste foto die ik in het spel heb genomen haha nou hier is ie dan ..

gallery160rb.jpg

Graag ff rate , ben daar wel benieuwd naar =]

Draky^

Bewerkt: door Draky^

Geplaatst:
comment_350727
Hey , ik d8 laat ik voor de gein ook maar isz van een mooi uitzicht een foto maken =]

wel me aller eeerste x maar oke :puh: me aller eerste foto die ik in het spel heb genomen haha nou hier is ie dan ..

gallery160rb.jpg

Graag ff rate , ben daar wel benieuwd naar =]

Draky^

Mooie screen hoor Draky^ ! :klap:

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_368353

Kijkt u eens:

gallery635lv.jpg©

gallery651ya.jpg©

gallery660ib.jpg©

Kan iemand ze even raten? Ik ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden :) . (vertel dan ook wat er beter kan a.u.b.)

En bruggen zijn inderdaad mooi ja :*D .

En //Draky^: 7,5

Waarom: Het is een mooi uitzicht, en het wordt weer leuk afgemaakt met die boot erop.

Wat kan er beter: De resolutie is een beetje vaag, geen idee hoe dit komt :? .Zet hem er anders bij met het knopje "bijlage tovoegen".

//Fizzle E: 8,5

Waarom: Het is een mooi uitzicht, en het is (volgens mij) ook niet echt makkelijk om foto's te maken van een stad. En die brug is inderdaad erg mooi :*D .

Wat kan er beter: Probeer iets dichter bij het water te gaan staan, zodat je die weg met die auto niet op de voorgrond ziet. En de foto is een beetje overbelicht, maak hem anders bij een zonsondergang, en doe dan de code voor een oranje lucht. (i c i k p y h)

Gr. Alex.

Bewerkt: door Alexy

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_390839

Vriend, je plaatjes staan naast elkaar :clown: . Ik moet eerst 10 centimeter naar rechts scrollen voordat ik het "add reply" knopje überhaupt zie :ch: .

'Ff die attachmentid dingen onder elkaar plaatsen :) .

Gr. Alexy

Bewerkt: door Alexy

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.