niko.bellic Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 hallo, Ik ga straks gta III kopen. maar hoe vinden jullie gta III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Een echte GTA-fan moet deze gewoon gespeeld hebben. Qua graphics is het natuurlijk niet je-van-het, maar ja, het is dan ook een game uit 2001 hè. Ik vond het erg leuk om te spelen, en leuk verhaal en bijzondere personages. En sommige missies waren best lastig, die had ik niet in één keer. Ik had zeker geen spijt van de aankoop; veel plezier ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Setyyy Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Leuk spel, leuke verhaallijn en erg realistisch. Bij mij begon het wel op het einde te vervelen... gewoon nieuwe savegame gestart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-TonyStark- Geplaatst: 13 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2011 Leuk spel, leuke verhaallijn en erg realistisch. Bij mij begon het wel op het einde te vervelen... gewoon nieuwe savegame gestart Realistisch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iPodtouch Geplaatst: 16 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2011 Zoals Guardian1980 zegt geweldig spel. Alleen voor tegenwoordig niet meer maar vroeger vond ik het ook super leuk. Af en toe doe ik het aan speel ik een beetje en denk ik aan vroeger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ottoman 47 Geplaatst: 2 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2011 De graphics zijn een beetje drama, maar logisch het is een spel uit 2001. Voor de rest is het een topspel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
niko.bellic Geplaatst: 21 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2011 Ik heb nu Grand theft auto 3 geleend van een vriend van mij. Ik denk dat ik gta 3 leuk ga vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2011 De kracht van GTA is nooit de graphics geweest. Als je een spel wilt spelen vanwege de graphics, kan je beter een ander spel kiezen. GTA III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2011 Ik vind het een te gek spel ! Maar sommige missies zijn wat minder. (Niet alle missies, maar 3 missies zijn niet leuk). Het verhaal is ook goed bedacht . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2011 Ik vind hem niks aan. Maar dat is mijn mening. De auto's zijn snel kapot. Je krijgt weinig tijd. En nog veel meer. Ik raad hem niet aan. maar net als wat ik al zei,dat is mijn mening. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 ik wil hem kopen voor de gta colectie maar ik wil ook niet men geld verspillen voor een saaie game dus zeg maar (iedereen heeft wel een andere mening dus ik wil niet dat dit een ruzietopc word) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 Heb hem eergisteren gekocht met de actie van steam (alle gta's voor 10 euro ), als je een persoon bent die niet van lelijke graphics houdt raad ik je hem niet aan. Ik zelf vind hem helemaal geweldig, tot nu toe vind ik dit de moeilijkste GTA. De missies zijn leuk maar dus een beetje moeilijk. Leuke muziek de sfeer is wat minder dan een andere GTA (lucht is erg grauw) maar als je je inleeft in de tijd dat die uitkwam is die geweldig. Hoop dat je er wat aan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 (bewerkt) Heb hem eergisteren gekocht met de actie van steam (alle gta's voor 10 euro ), als je een persoon bent die niet van lelijke graphics houdt raad ik je hem niet aan. Ik zelf vind hem helemaal geweldig, tot nu toe vind ik dit de moeilijkste GTA. De missies zijn leuk maar dus een beetje moeilijk. Leuke muziek de sfeer is wat minder dan een andere GTA (lucht is erg grauw) maar als je je inleeft in de tijd dat die uitkwam is die geweldig. Hoop dat je er wat aan hebt had ik ook zo gehoopt in lcs is het ook een beetje zo en toen ik wist dat gta 3 in lc afspeelt dacht ik van lc is geweldig zeker het sfeer en het weer regen mist enz. en graphics kunne me ni schele als ik iv me sa vergelijk word sa beter Bewerkt: 24 oktober 2011 door norik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 ik vind het een superaanrader Ik vind net als Bas, het de moeilijkste gta, maar dat zorgt er niet voor dat hij stom is. De graphics zijn ook niet slecht (vind ik). Een beetje lelijk, maar het valt niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2011 ik wil nog 2 positieve berichten zien dan kan dit topic gesloten worden en ga ik hem kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.