Jump to content
Geplaatst:
comment_1860497

post-33831-1310640308,94.jpg

Tijd voor een nieuw, schoon topic, want het volgende seizoen komt er alweer aan! :) Precies een jaar na de aanmaak van het vorige topic, is dat nu niet mooi?

De voorbereiding is alweer in volle gang, trainers worden de laan uitgestuurd, transfers worden afgerond. Het nieuwe seizoen staat voor de deur. Iedereen kan met een schone lei beginnen. Heb er nu al zin in! :)

Deelnemende teams:

• ADO Den Haag
  • Ajax
  • AZ
  • De Graafschap
  • Excelsior
  • FC Groningen
  • FC Twente
  • FC Utrecht
  • Feyenoord
  • Heracles Almelo
  • NAC Breda
  • NEC
  • PSV
  • RKC Waalwijk
  • Roda JC Kerkrade
  • sc Heerenveen
  • Vitesse
  • VVV-Venlo

Vorige topics:

Eredivisie 2010/2011

Eredivisie 2009/2010

Eredivisie 2008/2009

Eredivisie 2007/2008

Eredivisie 2006/2007

• Reacties 261
  • Bezichtigingen 33.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1941110

Erg jammer dat Ajax kampioen is geworden inderdaad. Maargoed, ik als Feyenoorder moet natuurlijk zeer tevreden zijn met de tweede plek (aangezien Heerenveen natuurlijk toch gaat verliezen). Voorrondes Champions League is een hele prestatie voor zo'n jong ploegje.

Geplaatst:
comment_1941357

Erg jammer dat Ajax kampioen is geworden inderdaad. Maargoed, ik als Feyenoorder moet natuurlijk zeer tevreden zijn met de tweede plek (aangezien Heerenveen natuurlijk toch gaat verliezen). Voorrondes Champions League is een hele prestatie voor zo'n jong ploegje.

Hoezo gaat Heerenveen verliezen? Ze gaan bij elke uitslag europa in, maar bij winst stromen ze pas 3 weken later in. Dus ze gaan gewoon voor de winst.

Ook bij een gelijkspel gaan ze Europa in, omdat Nederland de Fair Play ranglijst aanvoert, waardoor Nederland een extra ticket krijgt en Heerenveen toevallig de nationale fair play ranking aanvoert.

Geplaatst:
comment_1941360

Maar stel Heerenveen krijgt een rode kaart of zoiets en een paar gele kaarten en Excelsior/FC Twente niets, dan kan Heerenveen met een gelijkspel naar de play-offs of niet?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1942826

Wie vonden jullie de beste speler van dit seizoen in de Eredivisie? Ik gok dat er veel Guidetti gaat komen, maar mijn stem gaat natuurlijk uit naar Jan Vertonghen. Hij is het ideale voorbeeld van een aanvoerder en verdediger. Gaat mee naar voren, scoort en kent clubliefde en is gewoon een beest achterin.

Leuk voor Feyenoord dat ze tweede zijn geworden, mooi om te zien dat zo'n jonge ploeg het kan. Complimenten naar Koeman, die zoiets heeft geflikt.

Nog even een leuk plaatje:

maikaa.png

Bewerkt: door Gtaboy107

Geplaatst:
comment_1942967

Jan Vertonghen, absoluut. In mijn ogen belangrijker voor Ajax dan Guidetti voor Feyenoord. Vooral het feit dat hij het hele seizoen toch wel een constante factor was en nooit echt gek deed. Geen uitslover, maar een keiharde werker.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.