Geplaatst: 18 juli 201113 jaren comment_1862250 Beste mensen, ik heb GTA chinatown wars keihard uitgespeeld. maar nergens in dat hele spel kan ik vinden hoe je moet streetracen , dussss ik ben op zoek naar mensen die wel weten hoe je moet streetracen en als beloning vertel ik een manier hoe je aan gratis raceauto's kan komen alvast thnx, pim
Geplaatst: 18 juli 201113 jaren comment_1862286 Je kunt in algonquin bij het kerkhof in een banshee East Side Escapade doen. Ik zoek de snapmap nog wel voor je uit
Geplaatst: 19 juli 201113 jaren Auteur comment_1862571 Je kunt in algonquin bij het kerkhof in een banshee East Side Escapade doen. Ik zoek de snapmap nog wel voor je uit die ken ik maar ik wist niet dat ze dat met streetrace bedoelde, thnx nou kan ik eindelijk verder
Geplaatst: 5 augustus 201113 jaren Auteur comment_1868042 hoe zit t met de beloning? oke, sorry voor late reactie, maar het is niet zo moeilijk. eerst jat je een politieauto, als je die hebt kun je politie-missies doen door op select te drukken. dat moet je blijven doen tot er "streetrace" bijstaat, daar moet je naartoe en dan kun je je auto zo uitzoeken, veel succes
Geplaatst: 7 augustus 201113 jaren Auteur comment_1868822 Ik zal het proberen, bedankt. oh, en je hebt ook nog van die streetraces zoals s&m grand slam, weet jij ook waar die zitten??
Geplaatst: 8 augustus 201113 jaren comment_1869398 Ik heb even snel een mapje voor je gemaakt: Klik. Om specifiek op je vraag te antwoorden: de S&M Grand Slam race vind je op deze locatie.
Geplaatst: 9 augustus 201113 jaren Auteur comment_1869731 Ik heb even snel een mapje voor je gemaakt: Klik. Om specifiek op je vraag te antwoorden: de S&M Grand Slam race vind je op deze locatie. bedankt, kan ik eindelijk door naar de 100%
Geplaatst: 21 augustus 201113 jaren comment_1873536 Je kunt ook bij gps: points of interest: odd jobs: transfendum initational(of zoiets). Daar kun je de race uitzoeken die je wilt spelen
Beste mensen,
ik heb GTA chinatown wars keihard uitgespeeld.
maar nergens in dat hele spel kan ik vinden hoe je moet streetracen
, dussss
ik ben op zoek naar mensen die wel weten hoe je moet streetracen en als beloning vertel ik een manier hoe je aan gratis raceauto's kan komen
alvast thnx, pim