July 18, 201114 yr Hey, Ik heb een prison mod gedownload gisteren genaamd : Prisonmodbyhippiecommunist. Maar ik kom er maar niet uit om de mod te installeren, iemand die weet hoe ik hem erin krijg??
July 18, 201114 yr Hiervoor heb je 'n ASI Loader nodig, sinds het 'n ASI modificatie is. Dat kan je hier downloaden : http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=380830
July 18, 201114 yr Het is inerdaad een .asi file niet moeilijk je plaats (de naam weet ik niet maar ik ga uit van prison) prison.asi en prison.ini in je GTA IV map en run gtalaunch.exe als administrator
Hey,
Ik heb een prison mod gedownload gisteren genaamd : Prisonmodbyhippiecommunist.
Maar ik kom er maar niet uit om de mod te installeren, iemand die weet hoe ik hem erin krijg??