Geplaatst: 23 juli 201113 jaren comment_1863622 In San Fierro tussen de vliegveld en het leger basis is zo'n klein haventje maar daar slaat het spel vast.. ik wil auto's inleveren bij de havens maar ik rij er toe en slaat het het mijn beeld bevriesd. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt! -julian
Geplaatst: 25 juli 201113 jaren comment_1864239 Verwijder GTA San Andreas eens met Revo Uninstaller, zodat alles weg is (savegames worden als het goed is wel bewaard, maar je doet er goed aan ze te backuppen). Kijk na het verwijderen nog eens naar de GTA San Andreas-map en verwijder (zo nodig) de overgebleven bestanden. Ga vervolgens naar de GTA San Andreas User Files-map en verwijder daar gta_sa.set. Installeer GTA San Andreas dan opnieuw, en kijk of het weer werkt. Succes!
Geplaatst: 25 juli 201113 jaren comment_1864240 Als ik jou was zou ik hem dan nu even naar "GameMania" brengen en vragen wat de fout is. Misschien werkt hij dan weer als ze hem repareren. Ik ga ondertussen wel met je save-game bezig. de winkel die het dichtstebij is in Heerhugowaard, kan de dixons dat ook ? Moet je gewoon even vragen of ze kunnen helpen. En VWO-er je hebt gelijk, had ik vroeger ook z'n probleem alleen beetje anders en had ik ook met Revo gedaan en toen werkte het weer Bewerkt: 25 juli 201113 jaren door Xezel
Geplaatst: 25 juli 201113 jaren Auteur comment_1864303 Als ik jou was zou ik hem dan nu even naar "GameMania" brengen en vragen wat de fout is. Misschien werkt hij dan weer als ze hem repareren. Ik ga ondertussen wel met je save-game bezig. de winkel die het dichtstebij is in Heerhugowaard, kan de dixons dat ook ? Moet je gewoon even vragen of ze kunnen helpen. En VWO-er je hebt gelijk, had ik vroeger ook z'n probleem alleen beetje anders en had ik ook met Revo gedaan en toen werkte het weer die revo werkt nog steeds niet.. moet ik misschien mijn gta sa downgraden naar v1.00? als het dan nog steeds niet lukt wil ik je 56% savegame wel hebben Bewerkt: 25 juli 201113 jaren door juliankoster
Geplaatst: 25 juli 201113 jaren comment_1864322 Heb perongelijk iets fout gedaan en nu zijn me savegames weg dus heb ik alleen nog maar 100% Progress. Bewerkt: 25 juli 201113 jaren door Xezel
Geplaatst: 26 juli 201113 jaren comment_1864656 Post in iig je computerspecificaties! Heb je GTA: San Andreas op een DVD staan? Check je DVD na op krassen.
Geplaatst: 28 juli 201113 jaren comment_1865362 *OPGELOST* Zou je dan ook willen zeggen hoe je het probleem hebt opgelost?
Geplaatst: 30 juli 201113 jaren Auteur comment_1865871 *OPGELOST* Zou je dan ook willen zeggen hoe je het probleem hebt opgelost? nou.. gewoon een nieuwe savegame :o moet ik wel weer al die rot races doen waar ik aan ramp in bent >.<
Geplaatst: 30 juli 201113 jaren comment_1865912 Zou ik je een savegame sturen? je hebt allemaal optie's 50% of zo 75% Progress.
Geplaatst: 30 juli 201113 jaren comment_1866028 Of hij opent een savegame aanvraag waar hij ons verteld welke missies er gedaan moeten worden.
In San Fierro tussen de vliegveld en het leger basis is zo'n klein haventje maar daar slaat het spel vast.. ik wil auto's inleveren bij de havens maar ik rij er toe en slaat het het mijn beeld bevriesd. Weet iemand wat ik moet doen? Alvast bedankt!
-julian