Geplaatst: 23 juli 201113 jaren comment_1863743 Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Bewerkt: 23 juli 201113 jaren door MidnightMayhem
Geplaatst: 23 juli 201113 jaren Auteur comment_1863745 Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval?
Geplaatst: 23 juli 201113 jaren comment_1863755 Grappig, mijn signature is in dezelfde font die ik enkele uren geleden downloadde Anyway, erg mooi gedaan. De tekst lijkt wel wat uitgetrokken vind ik. Heb hetzelfde font ('Blob' of zoiets) ook een paar uur geleden gedownload.. Toeval? Idd, Blob Geen idee.
Geplaatst: 23 juli 201113 jaren comment_1863791 Eigenlijk vind ik dit maar een saai werkje. Je effecten springen er niet echt uit, het ziet er bijna uit alsof je gewoon een beetje gesmudged hebt, en vervolgens hoppa een render er zo opgeplakt hebt. Ook mist hierdoor diepte in je werkje. Ik weet bijna zeker dat het er beter had uitgezien als je je design in kleur had gehouden. Je tekst vind ik trouwens wel best mooi, ookal is de plaatsing niet perfect, het font past wel perfect bij het design. Je render had imo ook een klein stukje naar links gekund, maar dat is meer naar mijn smaak, want echt storend is de plaatsing ook niet. Ik zou het design in kleur willen zien voordat ik een definitieve mening over dit werkje kan geven. Bewerkt: 23 juli 201113 jaren door Gta Ripper
Rates, tips & comments?