July 24, 201114 yr Kennen jullie deze? Een geweldige Britse comedy op z'n best. Edited July 24, 201114 yr by MidnightMayhem
July 24, 201114 yr Die kerel helemaal rechts op de foto ken ik van ergens maar ik heb geen idee van waar..
July 24, 201114 yr Dit is op Comedy Central volgensmij (kan de filmpjes niet zien omdat ik op de iPod zit) @TekaLoca Same volgensmij kwam hij uit een speelfilm maar weetniet meer welke
July 31, 201114 yr The IT Crowd = Awesome! Echt jammer dat er zo weinig afleveringen van zijn. Ik kijk er nog altijd met enorm veel plezier naar.
July 31, 201114 yr Ik kende het wel, maar nooit echt de tijd voor genomen. Nu heb ik een paar stukjes gekeken op YouTube, en ik moet zeggen dat het toch wel briljant is; heerlijke Engelse humor. Ik ga zo nog maar eens een paar stukjes kijken.
August 1, 201114 yr Die rechter lijkt op Jack Black. En als ik eerlijk moet zijn, die twee clipjes zijn op zich wel grappig, maar niet op een Engelse manier, vooral die eerste niet. Misschien is de rest wel beter, maar ik denk niet dat het in de buurt komt van iets zoals Psychoville of The Office (de originele, wel te verstaan, met Ricky Gervaise, niet de voorgekauwde rommel van die Steve Carell die zo'n beetje de minst grappige persoon op aarde is).
August 18, 201114 yr Vind er eerlijk gezegd niet veel aan, beetje een flauwe serie. Voor echte Britse humor is 'Little Britain' een dikke aanrader!
August 18, 201114 yr Dit is op Comedy Central volgensmij (kan de filmpjes niet zien omdat ik op de iPod zit) @TekaLoca Same volgensmij kwam hij uit een speelfilm maar weetniet meer welke Ja echt, hé.. Ik ken hem ook ergens van. Ik geloof van The Hangover
August 18, 201114 yr De meest rechter persoon is Matt Berry, waarvan je >>hier<< het IMDb-profiel kan zien. Ik zie bij hem niet Thee Hangover staan (wat ik mij ook niet echt kon voorstellen).
Kennen jullie deze? Een geweldige Britse comedy op z'n best.
Edited by MidnightMayhem