.Nicole. Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) TOP Award ik houd het kort ik vind dat iedereen bijzonder is en dus een award verdiend wil jij een TOP award reageer of stuur me een pb! Hij is niet zo mooi geworden maar ik ga in de rest van de vakantie een mooie maken Hoe geef je aan dat je ook een wil reageer of stuur me een pb met de tekst: ''Ik wil een TOP Award'' Het doel: Het doel van het project is om mensen zelf vertrouwen te geven dat iedereen weet zat hij/zij er ook mag zijn en bijzonder is ! Voorbeeld: Iedereen is Bijzonder en met deze Award laat je zien dat jij dat ook echt bent! Ik kon hem niet transpetand maken Meer Projecten Komen er aan!!! Bewerkt: 25 juli 2011 door GraSanAnHollands
Gta Ripper Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik wil echt niet moeilijk doen, maar je hebt gewoon de kleur van de badge van Kai Shockwave veranderd..
.Nicole. Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) En nu>? Bewerkt: 25 juli 2011 door GraSanAnHollands
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) Edit. Bewerkt: 25 juli 2011 door iPodtouch
.Nicole. Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik vind 'm top! wil je er ook een dan is die hier:
Jesperkaj Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Ik had gehoopt dat je het sarcasme d'r in zag, maar toch bedankt...
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Man, 2e nutteloze topic van jou vind ik. Wat is het nut hier van?
.Nicole. Geplaatst: 25 juli 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Man, 2e nutteloze topic van jou vind ik. Wat is het nut hier van? Het doel:Het doel van het project is om mensen zelf vertrouwen te geven dat iedereen weet zat hij/zij er ook mag zijn en bijzonder is !
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Man, 2e nutteloze topic van jou vind ik. Wat is het nut hier van? Het doel:Het doel van het project is om mensen zelf vertrouwen te geven dat iedereen weet zat hij/zij er ook mag zijn en bijzonder is ! Dus, als je zo je awards moet krijgen snap ik het ook niet meer. Gewoon je awards verdienen aan het einde van het jaar, dat is al genoeg en het beste. Volgens mij probeer je gewoon aandacht te trekken, nou ik hoef niet zo'n kut award. Ik verdien hem liever dan je er om gaat vragen!
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Flokkert we houden het netjes hierzo
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Flokkert we houden het netjes hierzo Doe ik ook wel, maar dit heeft gewoon geen nut.
3LOPIX Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Dan hoef je ook niet meer op in te gaan, gewoon hier weg blijven.
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 Waarom? Dat ga jij me echt niet verbieden. Dit slaat gewoon nergens op. Gewoon dit hele topic. Als jullie zo je awards willen krijgen, nou dan vind ik jullie een stelletje lafaards!
iPodtouch Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) Flokkert we houden het netjes hierzo Doe ik ook wel, maar dit heeft gewoon geen nut. Dan nog laat iedereen hun eigen dingen doen, Als het echt niet goed is springt de Moderator er wel tussen Flokkert laat iedereen in z'n Normen en Waarden. Als ze zo een Award willen krijgen laat ze dan joh. Bewerkt: 25 juli 2011 door iPodtouch
Recommended Posts