Jump to content
Geplaatst:
comment_1866047

De loting voor de kwalificatie is bekend! (WK 2014 in Brazilië)

Hier nogmaals de groepen:

Poule A: Kroatië, Servië, België, Schotland, Macedonië, Wales,

Poule B: Italië, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, Armenië, Malta

Poule C: Duitsland, Zweden, Ierland, Oostenrijk, Faeröer, Kazachstan

Poule D: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenië, Estland, Andorra

Poule E: Noorwegen, Slovenië, Zwitserland, Albanië, Cyprus, Luxemburg

Poule F: Portugal, Rusland, Israël, Litouwen, Azerbeidjan, IJsland

Poule G: Griekenland, Slowakije, Bosnië-Herzegovina, Noord-Ierland, Letland, Liechtenstein

Poule H: Engeland, Montenegro, Oekraïne, Polen, Moldavië, San Marino

Poule I: Spanje, Frankrijk, Wit-Rusland, Georgië, Finland.

Discussieer hier voor de loting en eventueel wedstrijden

Wales.png0 - 2 Belgium.png

BEL: Kompany 41', Vertonghen 83'

WAL: Collins

Netherlands.png2 - 0 Turkey.png

NED: Van Persie 17', Narsingh 90+'

Belgium.png1 - 1 Croatia.png

BEL: Guillaume Gillet 45+'

KRO: Ivan Perisić 6'

Hungary.png1 - 4 Netherlands.png

NED: Lens 2'/ 52', Martins Indi 18', Huntelaar 73

HON: Dzsudzsák 6' (PEN)

Serbia.png 0 - 3 Belgium.png

BEL: Benteke 35' , De Bruyne 69' en Mirallas 90'+2

Netherlands.png3 - 0 Andorra.png

NED: Van der Vaart 7', Huntelaar '15 en Schaken 50'

Belgium.png16-10-2012 Scotland.png

Romania.png16-10-2012 Netherlands.png

Macedonia.png22-03-2013 Belgium.png

Netherlands.png22-03-2013 Estonia.png

Belgium.png07-06-2013 Serbia.png

Netherlands.png07-06-2013 Romania.png

Scotland.png06-09-2013 Belgium.png

Estonia.png06-09-2013 Netherlands.png

Croatia.png11-10-2013 Belgium.png

Netherlands.png11-10-2013 Hungary.png

Belgium.png15-10-2013 Wales.png

Netherlands.png15-10-2013 Turkey.png

Gekwalificeerde Landen

Somalia-1.pngLand Nummer 1 Somalia-1.pngLand Nummer 2

Somalia-1.pngLand Nummer 3 Somalia-1.pngLand Nummer 4

Somalia-1.pngLand Nummer 5 Somalia-1.pngLand Nummer 6

Somalia-1.pngLand Nummer 7 Somalia-1.pngLand Nummer 8

Somalia-1.pngLand Nummer 9 Somalia-1.pngLand Nummer 10

Somalia-1.pngLand Nummer 11 Somalia-1.pngLand Nummer 12

Somalia-1.pngLand Nummer 13

• Reacties 363
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2068178

Wat een verschrikkelijk laag tempo en beschamend aantal keren balverlies, zeg. Zit totaal geen pit in, een fatsoenlijke opbouw is ver te zoeken, die 'leuke' alternatieve corners zijn waardeloos en vrije trappen gaan kennelijk over de grond tegenwoordig. Gelukkig is het slechts een vriendschappelijke interland. Mag een wonder heten dat er gescoord is. nope.gif

Geplaatst:
comment_2068181

België - Frankrijk 0-0

Eigenlijk was het best wel een goede vriendschappelijke match, beide teams zeer gemotiveerd en aan mekaar gewaagd. Frankrijk werd bij momenten weggetikt, België werd soms weggecounterd. Gewoon spijtig dat er geen enkele goal is gevallen, zelfs met al de open kansen.

Geplaatst:
comment_2068189

Ach, oefenwedstrijdjes, het zegt me nooit zo veel en kan me er ook niet echt druk om maken. Het was wel mooi geweest als we een keertje van Portugal hadden kunnen winnen, en het was goed geweest voor onze plek op de FIFA-wereldranglijst, maar een gelijkspelletje: ook wel prima.

Geplaatst:
comment_2068194

Nederland faalt, ik word gek van Louis van Gaal.

Waarom is een gelijkspel uit tegen Portugal, in een oefenwedstrijd, falen? Dat tweede, dat kan ik me ergens nog wel voorstellen...

Geplaatst:
comment_2068200

België - Frankrijk 0-0

Eigenlijk was het best wel een goede vriendschappelijke match, beide teams zeer gemotiveerd en aan mekaar gewaagd. Frankrijk werd bij momenten weggetikt, België werd soms weggecounterd. Gewoon spijtig dat er geen enkele goal is gevallen, zelfs met al de open kansen.

Die tackle op Mertens was donkerrood, zelfs in een vriendschappelijke match.

Al bij al een saaie wedstrijd, een 0-0 is nooit leuk om naar te kijken naar mijn mening.

Geplaatst:
comment_2068217

Zeer mooi spel! Kansen genoeg voor België noch Frankrijk. Alleen het boe! geroep zit me zo tegen, wat hebben die een-dags-kijkers toch tegen de hymnes?

Bewerkt: door BelgiumRedDevils

Geplaatst:
comment_2068242

Ik vond het allesbehalve een saaie wedstrijd, mooi offensief spel en toch mooie kansen langs beide kanten. Precies of een doelpunt zou de rest van de wedstrijd ineens een stuk aantrekkelijker gemaakt hebben.

In mijn ogen wel, doel van het spel is nog steeds om de bal erin te knallen.

Oja, diep respect voor Éric Abidal! _O_ Geen uitleg hierbij, iedereen weet wel waarom. :D

Geplaatst:
comment_2068528

Winst tegen Schotland betekend plaats 6 voor België (1120 punten) en plaats 7 voor Nederland (1092 punten).Wat perfect zou zijn voor de groepshoofden in Brazilië! :)

1. Spanje
  2. Argentinië
  3. Duitsland
  4. Colombia
  5. Italië
  6. België
  7. Nederland
  8. Kroatië
  9. Brazilië
  10. Portugal

Virtuele lijst, alles kan nog veranderen!

Bewerkt: door BelgiumRedDevils

Geplaatst:
comment_2068534

Winst tegen Schotland betekend plaats 6 voor België (1120 punten) en plaats 7 voor Nederland (1092 punten).

Wat perfect zou zijn voor de groepshoofden in Brazilië! :)

Allemaal leuk en aardig, maar je bent steeds wel erg voorbarig. Op de vorige pagina had je het al over een overwinning op Frankrijk namelijk, en die kwam er ook niet. Bovendien: wat voor resultaat neem je mee voor de komende wedstrijd van Nederland dan, dat je op deze puntentotalen uitkomt?

Geplaatst:
comment_2068543

Winst tegen Schotland betekend plaats 6 voor België (1120 punten) en plaats 7 voor Nederland (1092 punten).

Wat perfect zou zijn voor de groepshoofden in Brazilië! smile3.gif

Allemaal leuk en aardig, maar je bent steeds wel erg voorbarig. Op de vorige pagina had je het al over een overwinning op Frankrijk namelijk, en die kwam er ook niet. Bovendien: wat voor resultaat neem je mee voor de komende wedstrijd van Nederland dan, dat je op deze puntentotalen uitkomt?

Nederland moet op dezelfde datum spelen (tegen Estland) als België, maar die heeft BRD er dus niet bijberekend, NL speelt op 10/9 ook nog tegen Andorra, lijkt me dat Nederland beide wedstrijden wint, en dat België dus niet boven NL komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.