Jump to content
Geplaatst:
comment_1866047

De loting voor de kwalificatie is bekend! (WK 2014 in Brazilië)

Hier nogmaals de groepen:

Poule A: Kroatië, Servië, België, Schotland, Macedonië, Wales,

Poule B: Italië, Denemarken, Tsjechië, Bulgarije, Armenië, Malta

Poule C: Duitsland, Zweden, Ierland, Oostenrijk, Faeröer, Kazachstan

Poule D: Nederland, Turkije, Hongarije, Roemenië, Estland, Andorra

Poule E: Noorwegen, Slovenië, Zwitserland, Albanië, Cyprus, Luxemburg

Poule F: Portugal, Rusland, Israël, Litouwen, Azerbeidjan, IJsland

Poule G: Griekenland, Slowakije, Bosnië-Herzegovina, Noord-Ierland, Letland, Liechtenstein

Poule H: Engeland, Montenegro, Oekraïne, Polen, Moldavië, San Marino

Poule I: Spanje, Frankrijk, Wit-Rusland, Georgië, Finland.

Discussieer hier voor de loting en eventueel wedstrijden

Wales.png0 - 2 Belgium.png

BEL: Kompany 41', Vertonghen 83'

WAL: Collins

Netherlands.png2 - 0 Turkey.png

NED: Van Persie 17', Narsingh 90+'

Belgium.png1 - 1 Croatia.png

BEL: Guillaume Gillet 45+'

KRO: Ivan Perisić 6'

Hungary.png1 - 4 Netherlands.png

NED: Lens 2'/ 52', Martins Indi 18', Huntelaar 73

HON: Dzsudzsák 6' (PEN)

Serbia.png 0 - 3 Belgium.png

BEL: Benteke 35' , De Bruyne 69' en Mirallas 90'+2

Netherlands.png3 - 0 Andorra.png

NED: Van der Vaart 7', Huntelaar '15 en Schaken 50'

Belgium.png16-10-2012 Scotland.png

Romania.png16-10-2012 Netherlands.png

Macedonia.png22-03-2013 Belgium.png

Netherlands.png22-03-2013 Estonia.png

Belgium.png07-06-2013 Serbia.png

Netherlands.png07-06-2013 Romania.png

Scotland.png06-09-2013 Belgium.png

Estonia.png06-09-2013 Netherlands.png

Croatia.png11-10-2013 Belgium.png

Netherlands.png11-10-2013 Hungary.png

Belgium.png15-10-2013 Wales.png

Netherlands.png15-10-2013 Turkey.png

Gekwalificeerde Landen

Somalia-1.pngLand Nummer 1 Somalia-1.pngLand Nummer 2

Somalia-1.pngLand Nummer 3 Somalia-1.pngLand Nummer 4

Somalia-1.pngLand Nummer 5 Somalia-1.pngLand Nummer 6

Somalia-1.pngLand Nummer 7 Somalia-1.pngLand Nummer 8

Somalia-1.pngLand Nummer 9 Somalia-1.pngLand Nummer 10

Somalia-1.pngLand Nummer 11 Somalia-1.pngLand Nummer 12

Somalia-1.pngLand Nummer 13

• Reacties 363
  • Bezichtigingen 23.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1971009

Dit zou 2 à 3 jaar geleden niet waar geweest zijn zo'n 11de plaats...

Even terug naar gisteren, "De Bruyne top, Eden een grote flop" deze gezegde vind ik wel juist. Veel nationale ploegen zouden Eden Hazard graag in hun nationaal elftal hebben maar! Eden is niet Eden van Chelsea. Zijn nationalisme is er niet t.o.v Kompany, waarschijnlijk minder betaald... maar als iemand al zo gaat redeneren (en dan is Eden nog wel vaak het middelpunt) dan verdien je geen plaats in een nationaal elftal...

Geplaatst:
comment_1971012

Ik vind dat er een beetje te snel wordt geoordeelt, omdat Hazard één mindere match speelde moeten we hem toch niet gaan afbreken, Kompany speelde anders ook niet zijn beste wedstrijd, maar hem gaan we toch ook niet uit de ploeg zetten? Het is nu aan Eden om zijn vorm terug te vinden en wellicht ook wel wat meer dat nationalisme van bvb. Kompany mee te krijgen. Vele van de spelers zijn nog jong genoeg om te groeien, zowel techniek- als mentaal-gewijs.

Geplaatst:
comment_1971014

Ik vind dat er een beetje te snel wordt geoordeelt, omdat Hazard één mindere match speelde moeten we hem toch niet gaan afbreken, Kompany speelde anders ook niet zijn beste wedstrijd, maar hem gaan we toch ook niet uit de ploeg zetten? Het is nu aan Eden om zijn vorm terug te vinden en wellicht ook wel wat meer dat nationalisme van bvb. Kompany mee te krijgen. Vele van de spelers zijn nog jong genoeg om te groeien, zowel techniek- als mentaal-gewijs.

Eén match niet in vorm, hamburger/Eden scenario? Nog niet zo lang geleden hé. Tuurlijk niet uit de ploeg zetten 'schiet me dood als ik dat ooit zou zeggen' Maar! hij kan beter, veel beter. Hij presteert beter bij Chelsea dan bij de Rode Duivels, niet waar? Oké, iedereen heeft een keer minder maar volgens mij krijgt Mirallas/Benteke/Mertens veel meer respect hoe zij spelen voor ons land en niet Eden!

Geplaatst:
comment_1971017

Vergeet ook niet dat Eden veel druk meekrijgt, we verwachten allemaal dat hij als beste man zal spelen en dat is op zo'n positie moeilijk te verwezenlijken. Moeilijker dan voor bijvoorbeeld Benteke, die eigelijk alleen positief kon verrassen vanop die positie. Ik denk dat we gewoon niet te veel moeten ingaan op de situatie, dinsdag is de volgende match en Wilmots zal wel beslissen of Hazard fit genoeg is om de wedstrijd aan te vangen, hij zal wel moeite doen, geloof me.

Geplaatst:
comment_1971019

Vergeet ook niet dat Eden veel druk meekrijgt, we verwachten allemaal dat hij als beste man zal spelen en dat is op zo'n positie moeilijk te verwezenlijken. Moeilijker dan voor bijvoorbeeld Benteke, die eigelijk alleen positief kon verrassen vanop die positie. Ik denk dat we gewoon niet te veel moeten ingaan op de situatie, dinsdag is de volgende match en Wilmots zal wel beslissen of Hazard fit genoeg is om de wedstrijd aan te vangen, hij zal wel moeite doen, geloof me.

Hazard zal altijd opgesteld worden :D

Hij krijgt veel druk dat is waar, maar hij is even veel waard als Torres (SP), Robben (NL) en nog zo'n paar Europese sterspeler en toch kan Hazard het niet maken, raar maar waar hé.

Geplaatst:
comment_1971036

Eden heeft in de afgelopen wedstrijden zowat niks klaargespeeld.

Geplaatst:
comment_1971046

I dare to differ

Uitstekende match tegen Wales en een zeer degelijke tegen Kroatië, dat hij niet altijd uitsteekt zoals je zou hopen is niks om amok om te maken. We hebben wel meerdere spelers die gewoon doen wat ze moeten doen en niet veel meer, simpel. Zo zou je ook kunnen zeggen dat Mertens de afgelopen wedstrijden niks heeft getoond, maar dat is toch ook nergens op gefundeert? Commentaar geven is nu éénmaal makkelijker dan tevreden zijn.

Geplaatst:
comment_1971047

Dankuwel Megapilot, Hazard kan beter zoals ik al zij. Mocht hij in vorm zijn dan stonden we nu al met één been in Rio...

We hebben een sterk, jong en nog zo'n 101 woorden dat positief is, beter dan Nederland, Frankrijk en Engeland! De FIFA-ranking zal voor België nog veranderen we gaan met 4 plaatsen stijgen denk ik...

Mertens, Courtois, Kompany, Vermaelen, Mirallas, Vertonghen, De Bruyne, Witsel en Defour zijn m'n favorieten, en geen Hazard!

Bewerkt: door geoffrey11

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1971059

Ooit naar Hazard bij Chelsea gekeken?

Eerlijk, neen. Maar waar ik zeker van ben is dat hij beter zijn best doet dan voor België!

Een bondscoach selecteert spelers op basis van hun prestaties bij clubs. En Eden doet het erg goed voor Chelsea, daarom.

Geplaatst:
comment_1971069

Er was al een maand geleden kritiek op Hazard, die maar niet klaar leek, zelfs bij Chelsea. Ondertussen gaat het daar weer, maar bij België laat hij het nog altijd afweten. Al vond ik dat hij de tweede helft tegen Kroatië (of was het Wales?) zijn niveau weer terughaalde.

Gelukkig voor ons Belgenlandje verkeert Dries Mertens in een bloedvorm (vind ik toch). Alles wat hij doet is goed. Toen hij inviel, kwam hij bijna meteen in een soortgelijke situatie als Hazard: alleen voor de keeper. Alleen had hij geen ruimte en moest hij snel nadenken, in tegenstelling tot Hazard. Daarom is het in zijn geval wel vergefelijk dat hij mist.

Maar wat ik me vooral herinner was de prachtige opbouw die hij opzette. Mertens draaide zijn rug naar de verdedigers, bracht de bal naar omhoog en schoot achterwaarts langs drie verdedigers tot bij Chadli. Ongelooflijk.

De Bruyne heeft ook uitmuntend gespeeld en hetzelfde mag van Kompany worden gezegd. Gelukkig hebben ze hem op tijd kunnen fixen voor de match, want ik geloof dat er zonder hem zeker een tegengoal was gevallen. Witsel vond ik wat minder soms, maar misschien kwam dat omdat de Belgen in het algemeen nog niet zo denderend waren in de eerste helft.

Bewerkt: door thebig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.