Geplaatst: 31 juli 201113 jaren comment_1866199 Nou kijk ik heb dus een ENB Serie gedownload en zo ik moest een paar dingen replacen in de map Models en Data. Maar nu als ik een samp server wil spelen dan laadt hij maar als die zo gaat connecten met server stopt hij er al weer mee dan krijg ik z'n crash. Zou iemand me kunnen helpen. Volgende files moesten worden vervangen en zou ik vraag originele terug willen. effectsPC.txd effects.fxp particle.txd wheels.txd vehicle.txd timecyc.dat
Geplaatst: 31 juli 201113 jaren comment_1866234 Je moet altijd je San Andreas backuppen voor je hem mod. Maar ik zal even mijn goed hart tonen en de bestanden voor je uploaden. Download Bestanden (Directe Link)
Geplaatst: 31 juli 201113 jaren comment_1866256 Vriendelijk verzoek om de volgende keer in dit topic je bestanden aan te vragen.
Nou kijk ik heb dus een ENB Serie gedownload en zo ik moest een paar dingen replacen in de map Models en Data.
Maar nu als ik een samp server wil spelen dan laadt hij maar als die zo gaat connecten met server stopt hij er al weer mee dan krijg ik z'n crash.
Zou iemand me kunnen helpen.
Volgende files moesten worden vervangen en zou ik vraag originele terug willen.
effectsPC.txd
effects.fxp
particle.txd
wheels.txd
vehicle.txd
timecyc.dat