Geplaatst: 2 augustus 201113 jaren comment_1866853 Beste leden, Ik had ergens gelezen dat je je eigen muziek van je ipod in gta CTW kunt afspelen. Ik weet alleen niet hoe. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt? supergtagamer
Geplaatst: 2 augustus 201113 jaren comment_1866932 Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan afgespeeld. Bewerkt: 2 augustus 201113 jaren door Gta Ripper
Geplaatst: 2 augustus 201113 jaren Auteur comment_1866956 Ok, bedankt! EDIT: Het is gelukt Bedankt Bewerkt: 2 augustus 201113 jaren door supergtagamer
Geplaatst: 31 januari 201213 jaren comment_1922011 Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan afgespeeld. Kon dit maar op de DS versie.
Geplaatst: 13 mei 201411 jaren comment_2190013 Je moet een afspeellijst in je iTunes maken genaamd ''GTA'', dan moet je die afspeellijst synchroniseren met je iPod. Als je dat hebt gedaan moet je in Chinatown Wars naar Independence FM gaan, als het goed is wordt die afspeellijst dan >>> Door Jesperkaj: Knip<<< afgespeeld.
Beste leden,
Ik had ergens gelezen dat je je eigen muziek van je ipod in gta CTW kunt afspelen.
Ik weet alleen niet hoe. Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt?
supergtagamer