Geplaatst: 4 augustus 201113 jaren comment_1867697 hey, vandaag (omdat ik een nieuwe computer heb) me eigen eens bezig gehouden met het modden van IV (de eerste keer voor mij wat GTA IV betreft) en omdat ik de bak van de bobcat zo lelijk vond ben ik daar maar eens mee begonnen. zelf vind ik dat de belichting nog niet helemaal optimaal is (zie zijkant) daarmee heb weinig ervaring Orgineel foto van Wikigta.org Download beta 0.3 bobcat.rar Bewerkt: 5 augustus 201113 jaren door EXIT
Geplaatst: 9 augustus 201113 jaren Auteur comment_1869808 TIP: Maak een .rar bestand en zet daar de Bobcat files die jij hebt gemaakt in, Dan moet je hem even posten bij downloads. bedankt voor de tip, wist ik trouwens al der zweven daar wat downloads rond van mij wat betreft gta sa maar deze vind ik persoonlijk nog niet goed genoeg om daar bij te staan, voor diegene die willen zal in de begin post zolang mogelijk de laatste versie beschikbaar zijn en daar moet je het maar mee doen
Geplaatst: 10 augustus 201113 jaren comment_1869900 TIP: Maak een .rar bestand en zet daar de Bobcat files die jij hebt gemaakt in, Dan moet je hem even posten bij downloads. bedankt voor de tip, wist ik trouwens al der zweven daar wat downloads rond van mij wat betreft gta sa maar deze vind ik persoonlijk nog niet goed genoeg om daar bij te staan, voor diegene die willen zal in de begin post zolang mogelijk de laatste versie beschikbaar zijn en daar moet je het maar mee doen Gewoon doen, hij is hartstikke goed.
Geplaatst: 17 augustus 201113 jaren comment_1872166 Hoi Echt mooi gedaan ik wou dat ik dat allemaal kon maar dat kan ik niet Groetjes EL Dutch Chef
hey,
vandaag (omdat ik een nieuwe computer heb) me eigen eens bezig gehouden met het modden van IV (de eerste keer voor mij wat GTA IV betreft)
en omdat ik de bak van de bobcat zo lelijk vond ben ik daar maar eens mee begonnen.
zelf vind ik dat de belichting nog niet helemaal optimaal is (zie zijkant) daarmee heb weinig ervaring
Orgineel
foto van Wikigta.org
Download beta 0.3 bobcat.rar
Bewerkt: door EXIT