Geplaatst: 6 augustus 201113 jaren comment_1868310 Hallo ik ben bezig met een nederlandse server voor mijn vrienden maar hoe kan je objecten invoegen in sa-mp 0.3c zoals een spring gans, Kan iemand het hier uitleggen want ik heb al veel gezocht. alvast bedankt pascalboy edit----- PLEASE ANTWOORD IETS OF VRAAG NOG WAT INFO Bewerkt: 6 augustus 201113 jaren door pascalboy
Geplaatst: 8 augustus 201113 jaren comment_1869235 Je kunt objecten plaatsen met de CreateObject functie. Een lijst met alle nieuwe SA-MP 0.3c objecten vind je hier.
Geplaatst: 8 augustus 201113 jaren Auteur comment_1869255 Je kunt objecten plaatsen met de CreateObject functie. Een lijst met alle nieuwe SA-MP 0.3c objecten vind je hier. Hallo heel erg bedankt was nog steeds op zoek en kon het niet vinden. Ik heb aleen nog een vraag wat is het nummer van een simpele springgans?? EDIT:""Laat maar al gevonden staat onder Ramps ben niet zo goed in engels"" Maar heel erg bedankt Gr pascalboy Bewerkt: 8 augustus 201113 jaren door pascalboy
Hallo ik ben bezig met een nederlandse server voor mijn vrienden maar hoe kan je objecten invoegen in sa-mp 0.3c zoals een spring gans,
Kan iemand het hier uitleggen want ik heb al veel gezocht.
alvast bedankt pascalboy
edit-----
PLEASE ANTWOORD IETS OF VRAAG NOG WAT INFO
Bewerkt: door pascalboy