Ik vroeg me af of het mogelijk is dat er iemand een modificatie in GTA IV kan maken waardoor je in plaats van de ingame radiozenders een aantal Nederlandse radiozender kunt horen. Via livestream, net zoals nederland.fm ofzo.
EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat je als je in een voertuig zit, je de Nederlandse radio kunt luisteren.
Aangezien in de game 20 zenders zitten, leek het me leuk om ook 19 Nederlandse zenders + Independence FM te gebruiken.
Ik had dan de volgende zenders in gedachten;
1. Radio 1
2. Radio 2
3. 3FM
4. Radio 4
5. Radio 5
6. Radio 6
7. Slam FM
8. Radio Veronica
9. Radio 538
10. VI Radio
11. Q Music
12. Sky Radio
13. Radio NL
14. Fresh FM
15. Arrow Classic Rock
16. 100%NL
17. FunX
18. Fresh FM
19. Wild FM
20. Independence FM
Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is, en of het kan wat betreft auteursrechten en dergelijke.
Als het zou kunnen, en iemand wil er tijd in steken om dit te maken, dan zou dat heel gaaf zijn!
Eventueel een mogelijkheid om te switchen tussen de ingame zenders en de Nederlandse zenders.
Een poll kun je in het topic HIER vinden
Hallo,
Ik vroeg me af of het mogelijk is dat er iemand een modificatie in GTA IV kan maken waardoor je in plaats van de ingame radiozenders een aantal Nederlandse radiozender kunt horen. Via livestream, net zoals nederland.fm ofzo.
EDIT: Daarmee bedoel ik dus dat je als je in een voertuig zit, je de Nederlandse radio kunt luisteren.
Aangezien in de game 20 zenders zitten, leek het me leuk om ook 19 Nederlandse zenders + Independence FM te gebruiken.
Ik had dan de volgende zenders in gedachten;
1. Radio 1
2. Radio 2
3. 3FM
4. Radio 4
5. Radio 5
6. Radio 6
7. Slam FM
8. Radio Veronica
9. Radio 538
10. VI Radio
11. Q Music
12. Sky Radio
13. Radio NL
14. Fresh FM
15. Arrow Classic Rock
16. 100%NL
17. FunX
18. Fresh FM
19. Wild FM
20. Independence FM
Ik weet niet in hoeverre dit mogelijk is, en of het kan wat betreft auteursrechten en dergelijke.
Als het zou kunnen, en iemand wil er tijd in steken om dit te maken, dan zou dat heel gaaf zijn!
Eventueel een mogelijkheid om te switchen tussen de ingame zenders en de Nederlandse zenders.
Nogmaals, ik weet niet of dit mogelijk is.
Groeten,
Doemar
Bewerkt: door Doemar