KJF Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Lange tijd geleden dat ik voor het laatst op dit forums gepost heb. Ik heb sinds kort een pentablet en gebruik die voor digitale tekeningen. Hierbij toon ik een paar van deze tekeningen. Deze zijn nagetekend van andere plaatjes. rate/hate? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 12 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 Ik vind ze allemaal heel mooi, mooi werk alleen de 1 en 3e zijn wat kronkelig daar kan je niks aan doen, de 2e is het mooist niet om het logo ofzo maar daar heb je alles heel mooi getekend zonder kronkelingen en de 4e is ook mooi vanwege het goede detail de andere 2 ook hoor maar die vind ik iets minder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 12 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2011 (bewerkt) Ik vind ze allemaal heel mooi, mooi werk alleen de 1 en 3e zijn wat kronkelig daar kan je niks aan doen, de 2e is het mooist niet om het logo ofzo maar daar heb je alles heel mooi getekend zonder kronkelingen en de 4e is ook mooi vanwege het goede detail de andere 2 ook hoor maar die vind ik iets minder. Ik waardeer je mening. En ik ben mij ervan bewust dat vele lijnen kronkelig zijn. Dit is omdat ik trillerige handen heb, en dus moeilijk rechte lijnen kan tekenen met mijn pentablet. Bij de ferrari F40 ( de eerste ) heb ik het kleuren trouwens maar ff snel gedaan. Bedankt voor je rate, wordt gewaardeerd. Bewerkt: 12 augustus 2011 door KJF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Nice ik heb de ferrari als bureauachtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 13 augustus 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Bij de ferrari F40 ( de eerste ) heb ik het kleuren trouwens maar ff snel gedaan.En toch vind ik dat een heel mooi effect geven, beetje schetsend. En ik weet hoe lastig het is om niet te trillen bij een pentablet, ik doe het al bij mijn smartphone :OMaar echt hele mooie gedetailleerde tekeningen, kan er weinig over zeggen buiten dat bij de truck de schaduw (?) er toch wel een beetje "misvormd" eruit ziet en er niet als schaduw uit komt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KJF Geplaatst: 13 augustus 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2011 Bedankt voor jullie rates En toch vind ik dat een heel mooi effect geven, beetje schetsend. Dat vond ik zelf ook, Dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2011 Gaaf gemaakt Doe je dat allemaal pixel voor pixel? De eerste vind ik toch echt 't mooiste De 3e vind ik wat donker... en de 4e vind ik echt heel knap supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul.kloosterman Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2011 Mooi gedaan man! veel details is altijd mooi Misschien kan je nog wat kleuren en lichteffecten toevoegen met photoshop, worden ze mss nog mooier van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.