Jump to content

Digitale tekeningen

KJF

Recommended Posts

Lange tijd geleden dat ik voor het laatst op dit forums gepost heb.

Ik heb sinds kort een pentablet en gebruik die voor digitale tekeningen.

Hierbij toon ik een paar van deze tekeningen.

Deze zijn nagetekend van andere plaatjes.

wmfs2.png

vJI42E.png

kenworth.jpg

pcMEJ8.png

rate/hate?

Delen op andere websites

Ik vind ze allemaal heel mooi, mooi werk :tu: alleen de 1 en 3e zijn wat kronkelig daar kan je niks aan doen, de 2e is het mooist niet om het logo ofzo maar daar heb je alles heel mooi getekend zonder kronkelingen en de 4e is ook mooi vanwege het goede detail de andere 2 ook hoor maar die vind ik iets minder.

Delen op andere websites

Ik vind ze allemaal heel mooi, mooi werk :tu: alleen de 1 en 3e zijn wat kronkelig daar kan je niks aan doen, de 2e is het mooist niet om het logo ofzo maar daar heb je alles heel mooi getekend zonder kronkelingen en de 4e is ook mooi vanwege het goede detail de andere 2 ook hoor maar die vind ik iets minder.

Ik waardeer je mening.

En ik ben mij ervan bewust dat vele lijnen kronkelig zijn.

Dit is omdat ik trillerige handen heb, en dus moeilijk rechte lijnen kan tekenen met mijn pentablet.

Bij de ferrari F40 ( de eerste ) heb ik het kleuren trouwens maar ff snel gedaan.

Bedankt voor je rate, wordt gewaardeerd. biertje.gif

Bewerkt: door KJF
Delen op andere websites

Bij de ferrari F40 ( de eerste ) heb ik het kleuren trouwens maar ff snel gedaan.
En toch vind ik dat een heel mooi effect geven, beetje schetsend. En ik weet hoe lastig het is om niet te trillen bij een pentablet, ik doe het al bij mijn smartphone :O

Maar echt hele mooie gedetailleerde tekeningen, kan er weinig over zeggen buiten dat bij de truck de schaduw (?) er toch wel een beetje "misvormd" eruit ziet en er niet als schaduw uit komt..

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...