Ik heb gta iv gedownload en succesvol geïnstalleerd, wanneer ik het spel start en de graphics wil aanpassen gaat dat niet,bij resource usage kan ik maar iets in de 100 mb, maar ik heb gevonden hoe ik de limiet kan verhogen en dus mijn graphics kan aanpassen. het tweede probleem is dat het beeld zeer slecht is en dat ik geen straten en omgeving zie. heeft iemand hier een oplossing voor. ik heb het spel getest op can you run it en volgens dat programma kan mijn laptop het spel heel goed aan.
Grand Theft Auto IV
System Requirements Lab Analysis
Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product.
hallo,
Ik heb gta iv gedownload en succesvol geïnstalleerd, wanneer ik het spel start en de graphics wil aanpassen gaat dat niet,bij resource usage kan ik maar iets in de 100 mb, maar ik heb gevonden hoe ik de limiet kan verhogen en dus mijn graphics kan aanpassen. het tweede probleem is dat het beeld zeer slecht is en dat ik geen straten en omgeving zie. heeft iemand hier een oplossing voor. ik heb het spel getest op can you run it en volgens dat programma kan mijn laptop het spel heel goed aan.
Grand Theft Auto IV
System Requirements Lab Analysis
Congratulations, your system passes the Recommended requirements! You should have a great experience running this product.
CPU
Recommended: Intel Core 2 Quad 2.4GHz, AMD Phenom X3 2.1GHz
You Have: Intel® Core i3-2310M CPU @ 2.10GHz
PASS
CPU Speed
Recommended: 2.4 GHz
You Have: 2.1 GHz Performance Rated at: 4.725 GHz
PASS
RAM
Recommended: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
You Have: 3.9 GB
PASS
OS
Recommended: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3 / Windows 7
You Have: Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
PASS
Video Card
Recommended: 512MB NVIDIA 8600+ / 512MB ATI 3870+
You Have: GeForce GT 520M
PASS
Features: Recommended attributes of your Video Card
Required You Have
Video RAM 512 MB 2.6 GB
3D Yes Yes
Hardware T&L Yes Yes
Pixel Shader version 3.0 5.0
Vertex Shader version 3.0 5.0