Jump to content
Geplaatst:
comment_1583462

Battlefield: Bad Company 2

Battlefield: Bad Company 2, de opvolger van Battlefield Bad Comany, is nu uit! Hier het onderwerp over het spel, waarin erover gepraat kan worden! Veel plezier!

Er verschijnt steeds meer nieuwe informatie, die hier te vinden is!

THE ULTIMATE ONLINE WARFARE

Battlefield Bad Company™ 2 brings the spectacular Battlefield gameplay to the forefront of next-gen consoles and PC, featuring best-in-class vehicular combat set across a wide range of huge sandbox maps each with a different tactical focus. New vehicles like the All Terrain Vehicle (ATV) and the UH-60 transport helicopter allow for all-new multiplayer tactics in the warzone. Extensive fine-tuning ensures that this will be the most realistic vehicle combat experience to date. Tactical destruction is taken to new heights with the updated DICE Frostbite engine. Players can now take down entire buildings or create their own vantage points by blasting holes through cover, thereby delivering a unique dynamic experience in every match.

Players can also compete in 4-player teams in 2 exclusive squad-only game modes, fighting together to unlock exclusive team awards and achievements. Spawn on your squad to get straight into the action and use gadgets such as the tracer dart in conjunction with the RPG to devastating effect. Excellence in the battlefield is rewarded with an extensive range of pins, insignias and stars to unlock along with 50 dedicated ranks to achieve. Variety also extends into the range of customizable kits weapons and vehicles available. With 4 distinct character classes, dozens of weapons, several gadgets and specializations, players have over 15,000 kit variations to discover and master. Players will be able to fine-tune their preferred fighting style to give them the edge in combat.

All of these features combine to deliver spectacular and unpredictable action moments found nowhere else in a modern warfare experience. The game also sees the return of the "B" Company squad in a more mature and intense single player experience where the stakes are higher than ever.

Bewerkt: door TZG

• Reacties 580
  • Bezichtigingen 35.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1640952

Mijn grootste FAIL: Ik liep en zag de soldaat en dacht dat hij was mijn teamgenoot en ik liep langs hem en hij schoot mij dood. De oorzaak is dat ik zag blauwe streep ofzo boven soldaat maar het is achter gebouw stond mijn teamgenoot en vijand stond in recht tussen ik en mijn teamgenoot en daarom zag ik blauw streep boven vijand.

Juist ja.. En nu in het Nederlands? :)klik om dit probleem op te lossen.

Geplaatst:
comment_1640955

Mijn grootste FAIL: Ik liep en zag de soldaat en dacht dat hij was mijn teamgenoot en ik liep langs hem en hij schoot mij dood. De oorzaak is dat ik zag blauwe streep ofzo boven soldaat maar het is achter gebouw stond mijn teamgenoot en vijand stond in recht tussen ik en mijn teamgenoot en daarom zag ik blauw streep boven vijand.

Juist ja.. En nu in het Nederlands? :)klik om dit probleem op te lossen.

Hoi, ik kom uit NOTA en ik spreek deze taal toevallig vloeiend! :)

"Ik liep en zag een soldaat waarvan ik dacht dat hij mijn teamgenoot was. Ik liep langs hem en hij schoot mij tot mijn verbazing dood. Ik dacht dat de soldaat die me neerschoot mijn teamgenoot was omdat ik een blauwe streep boven deze soldaat zag. Achteraf bleek dat dit kwam omdat de vijandelijke soldaat precies tussen mij en een teamgenoot stond. Deze teamgenoot kon ik niet zien omdat deze zich achter een gebouw bevond, waardoor ik de vijandelijke soldaat als teamgenoot beschouwde. Ik heb er nog slapeloze nachten van en plas nog vaak in bed als ik er aan terug denk"

Dat betekend het min of meer, graag gedaan hoor! :D

Geplaatst:
comment_1641071

Wat kun je trouwens met die dogtags? Laten zien dat je iemand geknifed hebt? Lekker boeiend?

Ja dat is het ja.

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.De meeste mensen vinden het gewoon leuk om te zien hoeveel en welke mensen ze geknifed hebben.

Geplaatst:
comment_1641224

Wat kun je trouwens met die dogtags? Laten zien dat je iemand geknifed hebt? Lekker boeiend?

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.

Nee, daar unlock je dingen mee :clown:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1641232

En wat is er mis mee?Dan kan je net zo goed de rangen afschaffen omdat het ook niet boeiend is.

Nee, daar unlock je dingen mee :clown:

Precies. Ik ben altijd medic, en dan ga ik van dichtbij niet knifen, maar jank ik gewoon een paar kogels door zn hasses :D

Geplaatst:
comment_1641321

Kan iemand mij uitleggen hoe je schiet met die UAV-helicopter? Ik probeer elke keer te schieten maar dan gebeurt er niks? Heel af en toe schiet die een raket af? Wat doe ik fout? Ik heb trouwens de Playstation 3 versie.

Geplaatst:
comment_1641363

Kan iemand mij uitleggen hoe je schiet met die UAV-helicopter? Ik probeer elke keer te schieten maar dan gebeurt er niks? Heel af en toe schiet die een raket af? Wat doe ik fout? Ik heb trouwens de Playstation 3 versie.

JE moet het machinegeweer vrijspelen ;).

Geplaatst:
comment_1641469

Je moet gewoon schieten en blijven richten, zodra je schiet zal een groot wit vierkant in je scherm verschijnen en komt er een rood vierkantje, zodra het rode vierkant weg is is je wapen gereload en kun je weer schieten, duurt ongeveer 30 seconden denk ik.

Voor de mensen die het niet kennen: http://bfbc2.elxx.net/ leuk om je stats te zien-laten zien en ook handig voor sig´s

Nikc.png

Bewerkt: door Visser23

Geplaatst:
comment_1641686

"Ik liep en zag een soldaat waarvan ik dacht dat hij mijn teamgenoot was. Ik liep langs hem en hij schoot mij tot mijn verbazing dood. Ik dacht dat de soldaat die me neerschoot mijn teamgenoot was omdat ik een blauwe streep boven deze soldaat zag. Achteraf bleek dat dit kwam omdat de vijandelijke soldaat precies tussen mij en een teamgenoot stond. Deze teamgenoot kon ik niet zien omdat deze zich achter een gebouw bevond, waardoor ik de vijandelijke soldaat als teamgenoot beschouwde. Ik heb er nog slapeloze nachten van en plas nog vaak in bed als ik er aan terug denk"

:7, :klap:.

OT: Maar wat gebeurt er als je LVL 50 bent, kan je dan niets meer levelen?

Bewerkt: door Dakendak

Geplaatst:
comment_1641744

:7, :klap:.

OT: Maar wat gebeurt er als je LVL 50 bent, kan je dan niets meer levelen?

Je kan dan nog de classes levels uitspelen als je die eventueel nog niet allemaal hebt en je kan nog voor alle pins en lintjes gaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.