Jump to content
Geplaatst:
comment_1583462

Battlefield: Bad Company 2

Battlefield: Bad Company 2, de opvolger van Battlefield Bad Comany, is nu uit! Hier het onderwerp over het spel, waarin erover gepraat kan worden! Veel plezier!

Er verschijnt steeds meer nieuwe informatie, die hier te vinden is!

THE ULTIMATE ONLINE WARFARE

Battlefield Bad Company™ 2 brings the spectacular Battlefield gameplay to the forefront of next-gen consoles and PC, featuring best-in-class vehicular combat set across a wide range of huge sandbox maps each with a different tactical focus. New vehicles like the All Terrain Vehicle (ATV) and the UH-60 transport helicopter allow for all-new multiplayer tactics in the warzone. Extensive fine-tuning ensures that this will be the most realistic vehicle combat experience to date. Tactical destruction is taken to new heights with the updated DICE Frostbite engine. Players can now take down entire buildings or create their own vantage points by blasting holes through cover, thereby delivering a unique dynamic experience in every match.

Players can also compete in 4-player teams in 2 exclusive squad-only game modes, fighting together to unlock exclusive team awards and achievements. Spawn on your squad to get straight into the action and use gadgets such as the tracer dart in conjunction with the RPG to devastating effect. Excellence in the battlefield is rewarded with an extensive range of pins, insignias and stars to unlock along with 50 dedicated ranks to achieve. Variety also extends into the range of customizable kits weapons and vehicles available. With 4 distinct character classes, dozens of weapons, several gadgets and specializations, players have over 15,000 kit variations to discover and master. Players will be able to fine-tune their preferred fighting style to give them the edge in combat.

All of these features combine to deliver spectacular and unpredictable action moments found nowhere else in a modern warfare experience. The game also sees the return of the "B" Company squad in a more mature and intense single player experience where the stakes are higher than ever.

Bewerkt: door TZG

• Reacties 580
  • Bezichtigingen 35.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1591533

Ik heb hem alvast besteld, ik hoop wel dat het wat is want ik heb de beta nog niet eens gespeeld :$.

geloof me nou maar:dit spel(BETA tenminste) is gewoon echt geweldig(ben trouwens ook niet anders gewend van de battlefield series)

en dan nog iets:ik zie vaak dat er thompsons in het spel zijn maar niemand die level 16(kan ook 18 zijn)is en dat is het level dat je ervoor nodig hebt maar volgensmij kan je niet hoger rangen dan level 11?altijd zie ik mensen met level 11 en niet hoger.

uitleg graag?

en dan nog iets:na een paar unlocks van wapens of attachments staat er ineens inplaats van 3000 punten(bijvoorbeeld) in eens 11133539 punten.is dit omdat ze niet willen dat je dat unlockt omdat het een BETA is ofzo?vertel het me AUB!

Geplaatst:
comment_1592087

geloof me nou maar:dit spel(BETA tenminste) is gewoon echt geweldig(ben trouwens ook niet anders gewend van de battlefield series)

Ik was zelf heer en meester @ Battlefield 2 en dat is eigenlijk de reden dat ik voor BC2 ga =]

Geplaatst:
comment_1592228

Ik ga 'm niet kopen. Eerst sensiviteit fixen. Als je in COD op 10 speelt, dan is dit spel onmogelijk te spelen.

Haha daar had ik ook moeite mee maar geloof me, uiteindelijk went dat wel. Je weet wel dat je de sensiviteit ook in de beta kan veranderen hea? :)

Geplaatst:
comment_1592233

Ik ga 'm niet kopen. Eerst sensiviteit fixen. Als je in COD op 10 speelt, dan is dit spel onmogelijk te spelen.

Haha daar had ik ook moeite mee maar geloof me, uiteindelijk went dat wel. Je weet wel dat je de sensiviteit ook in de beta kan veranderen hea? :)

Ja, maar qua verschil is het minuscuul.

Geplaatst:
comment_1592318

Ja, maar qua verschil is het minuscuul.

ik vond het ook eerst te sloom gaan maar nadat ik de sensivety wat hoger had gezet lukte het perfect.

ik snap niet wat je bedoelt met "sensivity fixen" dit is gewoon de sensivity van het spel,hoeft niks gefixt te worden want waarom zou EA rekening moeten houden met MW2 sensivity?

Geplaatst:
comment_1592369

Is het mogelijk om in de beta level 3 te halen? Lijkt me eerlijk gezegd van niet. Ik ben nu leven 2. Ik zit ongeveer op 1/4e van level 3. Daar moet je ineens 4.9 miljoen voor halen. :7

Bewerkt: door Nick_Kerkwijk

Geplaatst:
comment_1592384

dit is echt een heerlijk spel, rustig vergeleken met Mw2, maar niet te rustig zodat je bijna in slaap valt.

Ook heerlijk dat je zulke grote maps hebt, waarbij alles kapot kan :)

Als je bij Port valtrez ofz bij de 2de A en B komt, moet je bij B gewoon het huis ervoor erin gaan, naar de zolder gaan, met één C4 de muur opknallen aan de kant van B, en daarna met één C4 de muur opknallen bij het huis van B, dan kan je, als je het een beetje goed mikt, makkelijk op de zolder komen van het huis van B, zonder dat de tegenstander je heeft gezien :)

Of ook heerlijk, als er net een muurtje in de weg zit om te snipen, click click - BOOM :D

Geplaatst:
comment_1592386

Is het mogelijk om in de beta level 3 te halen? Lijkt me eerlijk gezegd van niet. Ik ben nu leven 2. Ik zit ongeveer op 1/4e van level 3. Daar moet je ineens 4.9 miljoen voor halen. :7

lol dan is het bij de pc anders hoor,bij pc heb je pas vanaf level 11 dat je niet verder kan of dat je zoveel punten moet halen.

Geplaatst:
comment_1592457

Het verbaasd me gewoon hoeveel beter dit spel is dan COD...

Can I Get a Hallelujah?

hallelujah _O_

ook de BETA gekregen plantebak?

Gedownload voor mijn ps3 =]

Mensen @ pc zullen dus veilig zijn, ps3 is een ander verhaal :sigaar:

Geplaatst:
comment_1592472

Ik heb de betakey. Alleen 1,5 GB via internet downloaden, dat lokt me niet zo. Dus wacht nog even, tot ik wat meer tijd heb om de computer aan te laten.

waarom zie je dat niet zo zitten dan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.