Jump to content
Geplaatst:
comment_1871533

Hey

Er stond hier dat je over je droom kon praten dat kan ook onder emigreren vallen.

Nu is de vraag wil je emigreren? Ik wil het zelf heel graag naar Amerika emigreren het is er alleen wel gevaarlijk en het is een van de duurste opties die er zijn, ik zou het graag in combinatie doen met me werk maar ik zou nog niet weten welke baan je moet hebben en welke ik zelf wil.

Zweden lijkt me ook mooi maar dan ga ik daar liever een paar keer op vakantie naar toe.

• Reacties 122
  • Bezichtigingen 71.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Emigreren 57 leden hebben gestemd

1. 1. Wil je (later) emigreren

• Ja
      35
    • Nee
      8
    • Weet ik nog niet
      14

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1872539

Een vakantie huisje in Spanje of VS lijkt me wel leuk

Dat is niet emigreren jongeman. Dit topic gaat over emigreren! :t

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Zwerver :t.

Geplaatst:
comment_1872540

Emigreren = wonen in een ander land. Als ik nu een half jaar ga wonen in een ander land en luie dingen doe? :t

Een zwerver heeft geen huis, ik wel :t Maargoed, nu weer ontopic.

Btw:

Veel mensen hier denken later te emigreren maar ik betwijfel of de meerderheid het ook werkelijk doet.

Geplaatst:
comment_1872575

Een zwerver heeft geen huis, ik wel :t Maargoed, nu weer ontopic.

Btw:

Veel mensen hier denken later te emigreren maar ik betwijfel of de meerderheid het ook werkelijk doet.

ik zwerf altijd rond in m'n huis... ben ik nu een swerver? :D

Geplaatst:
comment_1873160

Emigreren. Ik weet er alles van. Wij zijn 3 jaar geleden naar Frankrijk verhuisd omdat m'n ouders daar het leven zo goed vonden. Maar raad eens waar ik nu zit? In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Geplaatst:
comment_1873173

In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Daar ben je klaar mee. Wat ik sowieso zou doen bij verhuizen, zowel binnen Nederland als emigreren, is eerst je huidige woning verkopen en daarna pas een nieuw huis kopen. Dit om dubbele lasten te voorkomen.

Een collega van me heeft ooit eens een huis gekocht, maar kon haar eigen woning niet verkopen. Toen heeft ze na een paar maanden het nieuwe huis weer met verlies verkocht. Ze was er echt zuur van.

Geplaatst:
comment_1873175

In ons oude huis in Nederland. :7 Omdat het huis maar niet werd verkocht en de schulden zich opstapelden.

Daar ben je klaar mee. Wat ik sowieso zou doen bij verhuizen, zowel binnen Nederland als emigreren, is eerst je huidige woning verkopen en daarna pas een nieuw huis kopen. Dit om dubbele lasten te voorkomen.

Precies. Maar toen we vertrokken hadden we een ton spaargeld en dit huis is gewoon een prachtig huis in een mooi park. Niemand snapt waarom het nog niet verkocht is. We dachten dat we gebeiteld zaten.

Geplaatst:
comment_1874089

Ik zou echt graag naar Amerika verhuizen, als ik 20 ben, ben ik klaar met me opleiding Cameraman. Het lijkt me geweldig om dan naar de VS te gaan en daar te gaan studeren aan Full Sail University.

Geplaatst:
comment_1874145

:7 Je emigreert pas als je verhuist door financiële en/of politieke redenen, of om bij een geliefde te wonen. Dit is gewoon een lange vakantie.

En dan ook, je kan 6 maanden (en soms 9 maanden) in het buitenland verblijven zonder dat er sprake is van wonen. Lange vakantie dus.

Geplaatst:
comment_1874576

:7 Je emigreert pas als je verhuist door financiële en/of politieke redenen, of om bij een geliefde te wonen. Dit is gewoon een lange vakantie.

En dan ook, je kan 6 maanden (en soms 9 maanden) in het buitenland verblijven zonder dat er sprake is van wonen. Lange vakantie dus.

Waar slaat dat op ? Je bent pas emigreerd als je permanent in een ander land gaat wonen. Ik ben zelf naar België geëmigreerd. Heeft niks te maken met die redenen. Al zou ik zelf graag terug willen want hier is geen zak te doen. In Nederland zie je nog is iemand op straat hier zie je alleen oude vrouwtjes hun afval dumpen in de bosjes.. :bonk:

Geplaatst:
comment_1874759

Waar slaat dat op ? Je bent pas emigreerd als je permanent in een ander land gaat wonen. Ik ben zelf naar België geëmigreerd. Heeft niks te maken met die redenen. Al zou ik zelf graag terug willen want hier is geen zak te doen. In Nederland zie je nog is iemand op straat hier zie je alleen oude vrouwtjes hun afval dumpen in de bosjes.. :bonk:

En wat zeg ik dan chef?

Geplaatst:
comment_1874764

En wat zeg ik dan chef?

Dat emigreren altijd om een politieke en/of financiële reden is, of om bij een geliefde te wonen. Wat natuurlijk onjuist is. Als ik in een ander land ga wonen om b.v. het weer is dat ook emigreren.

Geplaatst:
comment_1874770

En wat zeg ik dan chef?

Dat emigreren altijd om een politieke en/of financiële reden is, of om bij een geliefde te wonen. Wat natuurlijk onjuist is. Als ik in een ander land ga wonen om b.v. het weer is dat ook emigreren.

Dan nog komt het niet overeen met hetgeen Dave zegt, die tijdelijk, oftewel een vakantie gewoon, naar Spanje wil 'emigreren'.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.