Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.
Posted

Hai,

een vriend van me heeft een vaste pc + printer. Hij heeft ook een laptop. Hij wil via deze laptop printen ZONDER dat die vaste pc daarvoor aanstaat. Is dit mogelijk? De printer is een HP psc 1350 all-in-one. De printer werkt NIET via de laptop. Ik dacht dat dit wel mogelijk moet zijn via Wifi ofzo, maar ik weet niet of die printer dat heeft(ik betwijfel het ten zeerste). :puh:

Mvg,

MP

Featured Replies

Moest de printer toch geen wifi hebben heb je dit nodig: Klik (hij moet thuis wel over draadloos internet beschikken anders gaat dat niet).

Door dit aan de printer aan te sluiten zal dat allemaal mogelijk worden. :)

Het is een beetje prijzig maar het is zijn geld waard, ik heb dat thuis ook en het werkt perfect. thumbsup2.gif

Edited by woody268

Moest de printer toch geen wifi hebben heb je dit nodig: Klik (hij moet thuis wel over draadloos internet beschikken anders gaat dat niet).

Het is een beetje prijzig maar het is zijn geld waard, ik heb dat thuis ook en het werkt perfect. thumbsup2.gif

Wat een prijs zeg, Dan is dit toch een betere prijs:

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B279257/cid/8230/refId/basenl/

Wat een prijs zeg, Dan is dit toch een betere prijs:

http://www.redcoon.n...0/refId/basenl/

Dat is enkel via een 'vaste verbinding' en niet via 'draadloze verbinding' en je weet niet dat mogelijk is daar.

En aangezien dat MegaPilot van België (en zijn vriend veronderstel ik ook) denk ik dat het beter is dat je in een Belgische winkel besteld: Klik knipoog.gif

Maar dit kan je dus enkel te gebruiken als het mogelijk is om de printer via een 'lan verbinding' de printer te gebruiken. smile3.gif

Edited by woody268