Jump to content
Geplaatst:
comment_1872849

FIFA STREET 4

Ontwikkelaar: Electronic Arts

Uitgever: Electronic Arts

Genre: (straat)voetbal

Platforms: Xbox 360 en Playstation 3

Aantal spelers: 2?

Release: Begin 2012

Multiplayer: Ja

Demo: Nog niet bekend

Website:

Electronic Arts heeft tijdens haar persconferentie op de Gamescom de nieuwste FIFA Street aangekondigd. Het gaat om FIFA Street 4 die begin volgend jaar uit zal komen.

Voor FIFA Street 4 heeft EA verschillende spelers uitgenodigd die hun trucjes hebben verleend voor de game. Om FIFA Street 4 zo goed mogelijk neer te kunnen zetten, heeft EA onderzoek gedaan in verschillende landen om te kijken hoe de kleine matches gespeeld worden. Zo draait het in Amsterdam om de pana en in Rio De Janeiro om de trucjes en het dollen. EA heeft verschillende speelstijlen, waaronder deze twee in de game gestopt samen met zo'n tientallen verschillende arena's om in te spelen.

Zaal- en veldvoetbal

In FIFA Street 4 is het mogelijk om zowel in de zaal als op een veldje te voetballen. De spelers kunnen gebruik maken van muren en hekken rondom het veld en kennen het dubbele aantal trucjes als in FIFA 12. De wedstrijden kunnen gespeeld worden met 6v6 spelers en 5v5 spelers.

FIFA Street 4 wordt ondersteund door EA Sports Season Ticket en door FIFA Football Club. Iedereen die gebruik maakt van de EA Sports Season Ticket krijgt vroegtijdig toegang tot bepaalde FIFA Street content, waardoor zij als eerste de gamedemo kunnen spelen. FIFA Street 4 verschijnt begin volgend jaar voor de Xbox 360 en PlayStation 3.

Bron: Gamez.nl

Ja hoor, Eindelijk is hij aangekondigd. Ik zat er al op te hopen/wachten dat er een nieuwe fifa street zou worden aangekonidgd. Ik heb Fifa street 2 helemaal grijs gespeeld. Ik vond Fifa street 3 veel minder. Ik hoop dat deze fifa street zich kan gaan meten met fifa street 2. Wat verwachten jullie?

• Reacties 37
  • Bezichtigingen 8.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1934123

Tsjah.. Daarom, de prijs is het nu net. Ik kijk nog wel en anders haal ik hem nog wel een keer alsie wat afgeprijsd is.

En welke mode vind jij het leukste? Ik bedoel, je hebt verschillende zoals last man standing, panna, futsal etc.

Ik vind Last Man Standing het leukst, lekker uitdagend :) Panna Rules is ook wel vet, maar dan niet op Hard.

• 2 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1939235

Net gekregen voor men verjaardag. Is wel een degelijke game. Buiten dat ik de allereerste fifa street gebruiksvriendelijker vond, maar kwestie van gewenning denk ik.

Eigenlijk vind ik de controls soms echt tegen vallen. Moment van spelers kiezen is ook heel irritant tijdens een match. Dat als je pas geeft uit een corner dan geeft ie ineens de verkeerde speler aan. :duh:

Slidings mis ik ook wel van in de allereerste fifa street

Bewerkt: door moechy

Geplaatst:
comment_1939288

Net gekregen voor men verjaardag. Is wel een degelijke game. Buiten dat ik de allereerste fifa street gebruiksvriendelijker vond, maar kwestie van gewenning denk ik.

Eigenlijk vind ik de controls soms echt tegen vallen. Moment van spelers kiezen is ook heel irritant tijdens een match. Dat als je pas geeft uit een corner dan geeft ie ineens de verkeerde speler aan. :duh:

Het is ten eerste logisch dat er geen slidings in zitten. Lijkt me niet dat er gesleden wordt op de straatstenen. Daarnaast is in het zaalvoetbal sliden zelfs verboden. Ik heb overigens ook wel eens dat de verkeerde speler wordt aangespeeld, maar zo vaak gebeurt dit niet als je echt goed richt hoor. Controls zijn naar mijn mening prima.

Geplaatst:
comment_1939305

Het is ten eerste logisch dat er geen slidings in zitten. Lijkt me niet dat er gesleden wordt op de straatstenen. Daarnaast is in het zaalvoetbal sliden zelfs verboden. Ik heb overigens ook wel eens dat de verkeerde speler wordt aangespeeld, maar zo vaak gebeurt dit niet als je echt goed richt hoor. Controls zijn naar mijn mening prima.

Vind dat dat er een beetje de fun van het eerste deel uithaalt naar mijn mening.

Zou kunnen dat ik er nog wat aan moet wennen.

Wat me wel opvalt is dat tricks moeilijker te voltooien zijn. Ligt dit aan mij of merk jij dit ook?

Geplaatst:
comment_1939331

Vind dat dat er een beetje de fun van het eerste deel uithaalt naar mijn mening.

Wat me wel opvalt is dat tricks moeilijker te voltooien zijn. Ligt dit aan mij of merk jij dit ook?

Ach, het gaat er natuurlijk om dat elk spel beter wordt. Elk spel wordt ook realistischer, vooral als je kijkt naar voetbalgames. Dan is het logisch dat EA de slidings eruit haalt, aangezien het niet bij straatvoetbal past.

Daarnaast zijn tricks zeker moeilijker te voltooien dan eerst. Eerst drukte je op één knopje en je deed een panna. Nu is het moeilijker, maar ook leuker. Aan te raden is om op het laagste niveau te beginnen, dan kan je namelijk de tricks een beetje leren. Op het hoogste niveau zijn eigenlijk tricks veeeeeeeel te moeilijk om te voltooien. Ze lukken eigenlijk nooit. Hier heb ik ook stuk over geschreven in mijn review.

Geplaatst:
comment_1939376

Ach, het gaat er natuurlijk om dat elk spel beter wordt. Elk spel wordt ook realistischer, vooral als je kijkt naar voetbalgames. Dan is het logisch dat EA de slidings eruit haalt, aangezien het niet bij straatvoetbal past.

Daarnaast zijn tricks zeker moeilijker te voltooien dan eerst. Eerst drukte je op één knopje en je deed een panna. Nu is het moeilijker, maar ook leuker. Aan te raden is om op het laagste niveau te beginnen, dan kan je namelijk de tricks een beetje leren. Op het hoogste niveau zijn eigenlijk tricks veeeeeeeel te moeilijk om te voltooien. Ze lukken eigenlijk nooit. Hier heb ik ook stuk over geschreven in mijn review.

Ja ik speel op de moment op easy om de game wat te leren kennen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.