- Reacties 37
- Bezichtigingen 8.5k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
Visser23 8 posts
-
Leontjuuh-gta 7 posts
-
TekaLoca 4 posts
-
moechy 3 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
FIFA STREET 4
Ontwikkelaar: Electronic Arts
Uitgever: Electronic Arts
Genre: (straat)voetbal
Platforms: Xbox 360 en Playstation 3
Aantal spelers: 2?
Release: Begin 2012
Multiplayer: Ja
Demo: Nog niet bekend
Website:
Electronic Arts heeft tijdens haar persconferentie op de Gamescom de nieuwste FIFA Street aangekondigd. Het gaat om FIFA Street 4 die begin volgend jaar uit zal komen.
Voor FIFA Street 4 heeft EA verschillende spelers uitgenodigd die hun trucjes hebben verleend voor de game. Om FIFA Street 4 zo goed mogelijk neer te kunnen zetten, heeft EA onderzoek gedaan in verschillende landen om te kijken hoe de kleine matches gespeeld worden. Zo draait het in Amsterdam om de pana en in Rio De Janeiro om de trucjes en het dollen. EA heeft verschillende speelstijlen, waaronder deze twee in de game gestopt samen met zo'n tientallen verschillende arena's om in te spelen.
Zaal- en veldvoetbal
In FIFA Street 4 is het mogelijk om zowel in de zaal als op een veldje te voetballen. De spelers kunnen gebruik maken van muren en hekken rondom het veld en kennen het dubbele aantal trucjes als in FIFA 12. De wedstrijden kunnen gespeeld worden met 6v6 spelers en 5v5 spelers.
FIFA Street 4 wordt ondersteund door EA Sports Season Ticket en door FIFA Football Club. Iedereen die gebruik maakt van de EA Sports Season Ticket krijgt vroegtijdig toegang tot bepaalde FIFA Street content, waardoor zij als eerste de gamedemo kunnen spelen. FIFA Street 4 verschijnt begin volgend jaar voor de Xbox 360 en PlayStation 3.
Bron: Gamez.nl
Ja hoor, Eindelijk is hij aangekondigd. Ik zat er al op te hopen/wachten dat er een nieuwe fifa street zou worden aangekonidgd. Ik heb Fifa street 2 helemaal grijs gespeeld. Ik vond Fifa street 3 veel minder. Ik hoop dat deze fifa street zich kan gaan meten met fifa street 2. Wat verwachten jullie?