De oude garde en trouwe lezers van deze hoek van het forum (Zamgod1 ) zullen zij misschien nog wel kennen. Vroeger was ik hier wel redelijk actief en probeerde ik de kunsten van het Photoshoppen te leren. Vervolgens heb ik een hele lange tijd er niks meer mee gedaan, tot het me opeens weer leuk leek om iets te proberen.
Ben altijd een beginner geweest, ben het nogsteeds trouwens. Ik ben echter wel tevreden over dit plaatje waar ik de afgelopen 2 dagen aan gewerkt heb. Wat vinden jullie? Vroeger was ik erg into het maken van Signatures, maar wilde om het stof van mijn Ps te blazen dit keer werken met een afbeelding op groter formaat.
Binnenkort weer wat Signatures van mijn hand!
Enkele bekende oude signatures van een jaar of 3/4 geleden:
De oude garde en trouwe lezers van deze hoek van het forum (Zamgod1
) zullen zij misschien nog wel kennen. Vroeger was ik hier wel redelijk actief en probeerde ik de kunsten van het Photoshoppen te leren. Vervolgens heb ik een hele lange tijd er niks meer mee gedaan, tot het me opeens weer leuk leek om iets te proberen.
Ben altijd een beginner geweest, ben het nogsteeds trouwens. Ik ben echter wel tevreden over dit plaatje waar ik de afgelopen 2 dagen aan gewerkt heb. Wat vinden jullie? Vroeger was ik erg into het maken van Signatures, maar wilde om het stof van mijn Ps te blazen dit keer werken met een afbeelding op groter formaat.
Binnenkort weer wat Signatures van mijn hand!
Enkele bekende oude signatures van een jaar of 3/4 geleden:
Groeten!
Bewerkt: door Sprunk