Sorry ervoor, maar alweer een nieuw topic over hetzelfde van mij. Deze keer gaat het om een andere PC en ik plaats het met opzet niet in een reactie in mijn oude topic omdat die offtopic staat (of hoe je dat ook mag noemen)
Ik zit al een tijdje met 2 grote vragen in mijn maag:
1. Is deze PC goed (genoeg)?
2. Is de webwinkel betrouwbaar?
Misschien wel de lastigste vragen wanneer je een computer wilt kopen. Maargoed, nu even ter zaken:
Is deze (zie hieronder) PC goed genoeg op Grand Theft Auto 4 op te spelen? Ik eis geen superdubersnelheid, maar zonder lagg gamen zou fijn zijn. Dit geld ook voor de graphics; niet alles hoeft helemaal perfect, maar een mooi beeld zou fijn zijn. Nu ben ik weer lang wezen zoeken en nu zit ik te denken over deze computer:
Naam: Windows7-aktie Core G620 4GB 1000GB HD-video DVI Win7
Videokaart: Intel HD Graphics tot 1024mb met DVI (eventueel uitbreidbaar)
Sorry ervoor, maar alweer een nieuw topic over hetzelfde van mij. Deze keer gaat het om een andere PC en ik plaats het met opzet niet in een reactie in mijn oude topic omdat die offtopic staat (of hoe je dat ook mag noemen)
Ik zit al een tijdje met 2 grote vragen in mijn maag:
1. Is deze PC goed (genoeg)?
2. Is de webwinkel betrouwbaar?
Misschien wel de lastigste vragen wanneer je een computer wilt kopen. Maargoed, nu even ter zaken:
Is deze (zie hieronder) PC goed genoeg op Grand Theft Auto 4 op te spelen? Ik eis geen superdubersnelheid, maar zonder lagg gamen zou fijn zijn. Dit geld ook voor de graphics; niet alles hoeft helemaal perfect, maar een mooi beeld zou fijn zijn. Nu ben ik weer lang wezen zoeken en nu zit ik te denken over deze computer:
Naam: Windows7-aktie Core G620 4GB 1000GB HD-video DVI Win7
Videokaart: Intel HD Graphics tot 1024mb met DVI (eventueel uitbreidbaar)
Processor: Intel DualCore 1155 G620 2x 2.6GHZ Sandy-Bridge
Harddisk: 1000 GB (1TB)
Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium (64 bit)
Overige informatie is de vinden op www.tinyurl.com/coreg620.
In de bovenstaande spoiler staat dus de informatie over de pc. De winkel waar ik hem wil kopen is: CompuSTUNT (ookwel CompuSTUNT.nl)
Bedankt voor het helpen / reageren !