August 20, 201114 yr hallo, ik wou een script toevoegen aan mijn server. alleen hij geeft 4 errors. wat doe ik verkeerd? if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid); RepairVehicle(vehicleID); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; }
August 20, 201114 yr Dit gaat zo niet werken.. Bestudeer eerst maar eens de basis. Je hebt weer niet alles wat er nog bij mij staan erbij gezet. Volg AUB eerst deze tutorials.
August 20, 201114 yr Author Dit gaat zo niet werken.. Bestudeer eerst maar eens de basis. Je hebt weer niet alles wat er nog bij mij staan erbij gezet. Volg AUB eerst deze tutorials. die tut heb ik al een week of 3 bestudeerd krijg het onder de knie alleen het lukt niet met die code van net, wapens, players en vehicle spawn werkt wel Edited August 20, 201114 yr by kevin9611
August 20, 201114 yr Heb je het wel onder OnPlayerCommandText gezet? Trouwens ik heb het commando even voor je beter gemaakt: if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je kan dit commando enkel in een voertuig gebruiken."); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; }
August 21, 201114 yr Author Heb je het wel onder OnPlayerCommandText gezet? Trouwens ik heb het commando even voor je beter gemaakt: if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true)) { if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je kan dit commando enkel in een voertuig gebruiken."); RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid)); SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!"); return 1; } ja ik had het onder onPlayerCommandText gezet ja, ik zal het nog eens proberen. bedankt EDIT: thnx hij doet het Edited August 21, 201114 yr by kevin9611
hallo,
ik wou een script toevoegen aan mijn server.
alleen hij geeft 4 errors.
wat doe ik verkeerd?
if(!strcmp("/healmycar",cmdtext,true))
{
new vehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
RepairVehicle(vehicleID);
SendClientMessage(playerid, 0xFF0000AA, "Je voertuig is gerepareerd!");
return 1;
}