Geplaatst: 5 juli 200519 jaren comment_172406 ik heb de missie high noon gehaald...en nu kan ik nergens meer missie's doen :huh: ik word ook niet gebeld ofzo...kan iemand mij helpen? :blink:
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174180 ik moet ook nog de missie Breaking the Bank at Caligula's Dan heb je de keycard van millie nodig . maar daar ben ik : Saint Mark's Bistrovoor nodig maar ik weet niet wat dat precies inhoud??? Saint mark's bistro? of van wat weet je niet wat het inhoud? Bij Saint mark's Bistro moet je naar het vliegveld en dan met die shamal naar dat puntje toe vliegen, dat duurt best wel een tijdje
Geplaatst: 7 juli 200519 jaren comment_174203 ik ben nu in de shamal maar naar welk puntje moet ik toe (btw ik moet die missie van breaking the bank .... doen maar in de walktrough stond bij benodigheden saint marks bistro)
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren Auteur comment_175113 ik heb nu een paar missie's van ''The Heist''gedaan...nu is de laatste missie die ik heb gedaan Up, Up And Away...en nu heb ik die card van mn vriendin afgepakt(ik heb haar doodgeschoten..)en nu kan ik nergens meer missie's doen...of word ik nog gebeld?? :blink: alvast bedankt B) Edit: laat maar ik kan al verder :rolleyes: Bewerkt: 9 juli 200519 jaren door gtasabas
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175142 ik heb gehoord dat als je cheat het spel niet geheel uit kan spelen....misschien heeft dat ermee te maken? Ik heb gecheat als een gek, maar ik heb wel 100% comlpeet. hahahahaa dus daar ligt het niet aan. Werd al gezegd, lees eerst het hele topic eens door. ik ga echt niet alles lezen als ik dat niet wil. Ik reageerde alleen op DIT bericht, dus ga mij niet vertellen wat ik wel en niet moet doen, is echt overbodig daar ik dat dus zelf mag uitmaken. thanks. sorry voor het tweede zelfde bericht, ging per ongeluk. Bewerkt: 8 juli 200519 jaren door hanff
Geplaatst: 8 juli 200519 jaren comment_175144 ik heb gehoord dat als je cheat het spel niet geheel uit kan spelen....misschien heeft dat ermee te maken? Ik heb gecheat als een gek, maar ik heb wel 100% comlpeet. hahahahaa dus daar ligt het niet aan. Werd al gezegd, lees eerst het hele topic eens door. sorry. Bewerkt: 8 juli 200519 jaren door hanff
ik heb de missie high noon gehaald...en nu kan ik nergens meer missie's doen :huh: ik word ook niet gebeld ofzo...kan iemand mij helpen? :blink: