Geplaatst: 24 augustus 201113 jaren comment_1874502 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt
Geplaatst: 24 augustus 201113 jaren comment_1874548 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt gebruik een admin systeem.
Geplaatst: 25 augustus 201113 jaren Auteur comment_1874828 Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken. alvast erg bedankt gebruik een admin systeem. oke waar kan ik die vinden.
Geplaatst: 28 augustus 201113 jaren Auteur comment_1875467 SA-MP Forum Een kort&krachtig antwoord haha maar ik kan daar niet zo snel iets vinden. ??? waar moet ik onder kijken
Geplaatst: 28 augustus 201113 jaren comment_1875613 Of je kijkt hier. 1e resultaat Xtreme admin, hebbik vroeger gebruikt werkte top
Je ziet wel eens op grote servers dat als er admins online zijn, dat ze geld , amour, lives, of scores geven en dat komt ook nog groot in beeld niet in de chat weet iemand hoe je dit kan maken.
alvast erg bedankt