Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1874623

Budget: 500 - 650 euro

Doel: Internet , Itunes(muziek afspelen), Gamen

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Mag Allebei

Benodigde randapparatuur: Geen

Besturingssysteem: Heb ik al , maar mag ook

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: de nieuwe harde schijf in combinatie misschien met mijn huidige HDD

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: door het bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: nee

Ik zag deze computer. klikje.

Is dit al een goede computer of zie ik dit totaal verkeerd?

En is dit wel een betrouwbare site , vond hem in een ander topic gemaakt door "Maxvito"

Ik las ergens dat je met AMD processors voordeliger bent als Intels maar voor het zelfde geld meer krijgt.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1874908

ATi bestaat niet meer, dat is AMD geworden. Als je dan ook een processor van AMD hebt is de comptabiliteit misschien wat beter. Ik weet het niet zeker maar lijkt me beetje logisch dat je je eigen hardware zo goed mogelijk compatible maakt.

Geplaatst:
comment_1874985

Ik wil het maar even vermelden maar als je alles wat door leest lees je: "Wij leveren elke nieuw computer-systeem zonder besturings software." dus als je dan nog een windows 7 erop wil zal je tussen de € 99 tot een €180 (hangt van winkel tot winkel af) moeten bij tellen als je een besturingssysteem erbij wil.

ik zag Windows 7 Home premium bij Azerty maar 85 euro kost incl btw kan dat ?

hier is de link

hier

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1878111

Wat is beter een AMD Phenom II X6 1090T Black Edition (kloksnelheid 3,2 GHz) of gewoon een Intel i7 ik las dat de prijzen van een i7 aanzienlijk hoger lagen dan de AMD , maar is de i7 veel beter als een AMD of scheelt het niet heel veel, en ik las dat voor gamen een QUAD-Core beter was als een Six-core, alleen dat snap ik niet.?

Geplaatst:
comment_1878523

Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden.

Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen.

Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet.

Bewerkt: door Sprunk

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1878657

Ja, een Core i7 is beter dan een AMD processor op dit moment. Maar das niet gek, de nieuwe serie processors van AMD (Bulldozer) moet nog komen, terwijl de Core i7 al bestaat uit een geheel nieuwe 2e generatie (Sandy Bridge). Maar zelfs de eerste generatie (Nehalem) was sneller dan een AMD processor des tijds, al is dat verschil door nieuwe modellen van AMD inmiddels wel een stuk kleiner geworden.

Een AMD systeem kan qua prijs soms al zeker een paar honder euro schelen, omdat de processors van AMD en ook de moederborden goedkoper zijn. Je krijgt uiteraard ook wel minder prestaties. Het is een keuze die je moet maken op basis van je wensen.

Voor gaming heb je inderdaad aan een quad core op dit moment voldoende. Waarom? Omdat games nog niet allemaal even goed geoptimaliseerd zijn om gebruik te maken van de meerdere cores in een processor. Daarom draaien games over het algemeen wat sneller op een 3.2 Ghz Quad Core dan op een 3 Ghz Six core. Overigens worden wel steeds meer games geschikt voor meerdere cores, maar het gros van de games is dat nog niet.

Kan je dan voor mij een mooie Quad Core setup maken voor maximaal 650?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1879508

Ik heb een PC samengesteld bij Alternate, alles is op voorraad beschikbaar,

hoelang duurt het ongeveer voor ik mijn PC ontvang of verschild dat per keer?

Geplaatst:
comment_1879511

Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren...

Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. thumbsup2.gif

Bewerkt: door woody268

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1879518

Dat hangt er van af of alle onderdelen in voorraad zijn en hoeveel computers ze nog moeten assembleren...

Als je geluk hebt kan je hem bv. binnen 3 dagen afhalen als je ongeluk hebt binnen 1 week of langer. thumbsup2.gif

Ja maar ik laat hem versturen :puh: dus duurt het dan nog langer?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.