Geplaatst: 26 augustus 201113 jaren comment_1875132 Hoi Iedereen, ik gebruik car spawner nu al een tijdje, maar als ik een auto wil moet ik elke keer gta even weg doen en dan spawnen kan ik ook spawnen in het spel? groetjes, Gtasafreakje
Geplaatst: 26 augustus 201113 jaren comment_1875138 met deze car spawner kan je snelkoppelingen maken en spawnt de wagen meteen. Link: Klik
Geplaatst: 26 augustus 201113 jaren Auteur comment_1875143 Hoi Iedereen, ik gebruik car spawner nu al een tijdje, maar als ik een auto wil moet ik elke keer gta even weg doen en dan spawnen kan ik ook spawnen in het spel? groetjes, Gtasafreakje Werkt niet. ik heb bij de bus CTRL + Y ingesteld, dat doe ik in gta, en het werkt niet.
Geplaatst: 26 augustus 201113 jaren comment_1875146 Die car spawner werkt wel maar je hebt hem waarschijnlijk verkeert ingesteld. Als je een voertuig aan een toets koppelt druk ja daarna op 'enter' of klik je gewoon met je muisknop?
Geplaatst: 26 augustus 201113 jaren Auteur comment_1875151 Die car spawner werkt wel maar je hebt hem waarschijnlijk verkeert ingesteld. Als je een voertuig aan een toets koppelt druk ja daarna op 'enter' of klik je gewoon met je muisknop? Ja dan druk ik op enter. en er staat dat ie is ingesteld
Hoi Iedereen,
ik gebruik car spawner nu al een tijdje, maar als ik een auto wil moet ik elke keer gta even weg doen en dan spawnen kan ik ook spawnen in het spel?
groetjes,
Gtasafreakje