Geplaatst: 28 augustus 201113 jaren comment_1875609 Type: Signature Stijl: Wat donker Grootte: Max. toegestane grote op dit forum. Voorbeeld: Tekst: Mijn naam Rand: Niet noodzakelijk Kleuren: Zwart (om het wat donkerder te maken, zoals in voorbeeld) en rood. Render (optioneel): Niet noodzakelijk Extra (optioneel) Een paar foto's van Keri Kelli in, mogen dezelfde zijn. Niet echt een voorkeur van foto's. Bewerkt: 28 augustus 201113 jaren door PunkyF00l
Geplaatst: 4 september 201113 jaren comment_1877483 Ik heb weinig tijd gehad de afgelopen dagen, ik zal hem vanavond even voor je maken. Ik ga eerst mijn verjaardag vieren! Alsjeblieft! Hopelijk vind je het wat. [img=http://img193.imageshack.us/img193/1356/pfool.jpg] Bewerkt: 4 september 201113 jaren door Gta Ripper
Geplaatst: 4 september 201113 jaren Auteur comment_1877570 Echt hartelijk bedankt! Ik kon de signature niet beter voorstellen! Gelukkige verjaardag trouwens!
Type: Signature
Stijl: Wat donker
Grootte: Max. toegestane grote op dit forum.
Voorbeeld:
Tekst: Mijn naam
Rand: Niet noodzakelijk
Kleuren: Zwart (om het wat donkerder te maken, zoals in voorbeeld) en rood.
Render (optioneel): Niet noodzakelijk
Extra (optioneel) Een paar foto's van Keri Kelli in, mogen dezelfde zijn. Niet echt een voorkeur van foto's.
Bewerkt: door PunkyF00l