Jump to content
Joriz

WikiGTA heeft een nieuw jasje!


Na bijna vijf jaar is WikiGTA in een nieuw moderner jasje gestoken. WikiGTA is gestart in 2005 en is een initiatief van diverse leden van GTAGames.nl. De bedoeling van het Wikiproject is dat iedereen hier alles kan vinden rondom de Grand Theft Auto serie. In tegenstelling tot andere Wiki-websites wordt deze hele website opgebouwd en onderhouden door een besloten groep, die zichzelf voortdurend uitbreidt door te zoeken naar leden op GTAForum.nl die uitblinken door hun kennis over één of meerdere aspecten van GTA. Hierdoor blijft WikiGTA doorgroeien dankzij vele GTA-fans tot een betrouwbare encyclopedie over Grand Theft Auto.

gallery_1_5_60241.jpg

Nu er een nieuwe look is hebben we enkele functies toegevoegd aan de website voor bezoekers en medewerkers van WikiGTA. Opgesomd komt het op het volgende neer:

  • Nieuw ontwerp geschikt voor moderne browsers
  • Bezoekers kunnen eindelijk op de willekeurige pagina knop drukken. De knop die er het snelst voor zorgt om kennis te maken met de uitgebreide inhoud van WikiGTA.
  • De zoekfunctie is onderhanden genomen en is nu op iedere pagina rechts bovenaan te vinden. Tijdens het intypen van zoekopdrachten geeft de vernieuwde zoekfunctie automatisch suggesties van pagina's die je waarschijnlijk bedoelt.
  • Vernieuwde tools en editor voor medewerkers van WikiGTA

Natuurlijk blijven we naast deze verandering bezig met het uitbreiden en aanmaken van nieuwe pagina's. Daarnaast zullen we ook nog bezig blijven met het toevoegen en verbeteren van de functionaliteit van de website.

De vernieuwde Nederlandse WikiGTA is vanaf vandaag te bezoeken op het bekende adres nl.wikigta.org. De vernieuwingen aan de Engelse WikiGTA volgen later dit jaar.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Het wit is wel jammer dat het geen oranje tint meer heeft, maar verder ziet het er wel leuk uit (zal wel gewoon worden zijn) :puh:. Meestal heb ik een hekel aan grote veranderingen, maar deze is, net zoals toen het forum geüpdate werd, weer een meevaller. Die willekeurige pagina-knop vindt ik ook altijd leuk. Als ik op andere Wiki's niet weet wat doen klik ik er altijd op om te kijken welke pagina ik voorgeschoteld krijg xD. Soms leer ik dan wel dingen bij die ik nog niet wist.

Bewerkt: door vice

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bij de Engelse WikiGTA kan ik niet helemaal naar boven scrollen. Ik zie het logo linksboven maar half.

Je scrolt wel helemaal tot bovenaan maar de lay-out is in het Engels nog niet aangepast waardoor het nieuwe logo er niet in past :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Er is een hoop werk aan vooraf gegaan, maar hij is mooi geworden :klap:

Ja, het ziet er wel moderner uit.

Maar het is te veel wit.

Er had van mij wat meer kleur in gemoeten.

Dat maakt het mooier.

EDIT: de zoekfunctie is veel beter als eerst.

Bewerkt: door myron.b

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...