Bij mij is het zo, dat als je een vehicle spawnt, respawnt hij na 5 seconden op de plek waar hij gespawnt werd door de speler.
Dit is natuurlijk waardeloos want zo staat binnen no-time je server vol voertuigen.
nu dacht ik even heel simpel het volgende te doen, wat toch niet zo simpel is dan dat ik dacht :P
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
new destroy;
if(destroy = GetPlayerVehicleID(vehicleid)) == pvehicle[playerid])
{
DestroyVehicle(destroy);
}
return 1;
}
Als je jezelf afvraagt vanwaar "pvehicle[playerid]?"
on top:
new pvehicle[MAX_PLAYERS];
verderop:
pvehicle[playerid] = CreateVehicle(458,X,Y,Z,A,0,0,5);
PutPlayerInVehicle(playerid, pvehicle[playerid],0);
Hey,.
Bij mij is het zo, dat als je een vehicle spawnt, respawnt hij na 5 seconden op de plek waar hij gespawnt werd door de speler.
Dit is natuurlijk waardeloos want zo staat binnen no-time je server vol voertuigen.
nu dacht ik even heel simpel het volgende te doen, wat toch niet zo simpel is dan dat ik dacht
:P
Als je jezelf afvraagt vanwaar "pvehicle[playerid]?"
Errors:
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : warning 211: possibly unintended assignment
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : warning 215: expression has no effect
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : error 001: expected token: ";", but found ")"
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\Users\fts\Desktop\SA-MP-03ccc\filterscripts\vehicle.pwn(117) : fatal error 107: too many error messages on one line
thanxx,,