July 5, 200520 yr Ik ben al een tijdje op zoek naar die photo ops, alleen ik weet niet hoe die dingen eruit zien. Heb er ook nog geen 1 gevonden :angry:
July 5, 200520 yr Als je als het donker is gaat kijken in San Fierro zie je soms van die lichtbollen, nou dat zijn photo ops. Als je dan een camera bij je hebt dan zie je dat het een icoontje wordt, daar moet je een foto van maken dan heb je 1 van de 50. Edited July 5, 200520 yr by Little Mister
July 5, 200520 yr Ik ben al een tijdje op zoek naar die photo ops, alleen ik weet niet hoe die dingen eruit zien. Heb er ook nog geen 1 gevonden :angry: Ze zien er uit als een groot, fel licht. Je kan ze wel alleen in San Fierro vinden. Het beste is voor ze s'nachts te gaan zoeken dan zie je ze beter. Op de Walktroughstaan de locaties van alle Photo Ops. EDIT - Little Mister was me voor. Edited July 5, 200520 yr by Dragonmaster
July 5, 200520 yr De meeste hangen in de lucht. Sommige zitten op gebouwen of ergens tegen aan. Je had ook de zoekfunctie kunnen gebruiken want hier was ook al een topic over. Klik. Alleen vind ik het in de topic waar ik jou naar toe wijs wat duidelijker. Edited July 5, 200520 yr by .Levi.
Ik ben al een tijdje op zoek naar die photo ops, alleen ik weet niet hoe die dingen eruit zien. Heb er ook nog geen 1 gevonden :angry: