Zoals jullie een stukje lager kunnen zien heb ik een redelijke pc om IV op laag of medium te kunnen spelen. Dit doet hij simpel weg niet. Nog grappiger is dat het gewoonweg niet uitmaakt wat ik met de settings doe. Alles uitmaxen, of alles downscalen. Hoog of laag, ik lag. Op canyourunit.com staat dat ik de game gemakkelijk moet aankunnen, sterker nog de hoogste eisen moet ik gemakkelijk aankunnen. Ik weet dat de laatst genoemde instantie niet heel erg betrouwbaar is, maar zo inaccuraat is het nu ook weer niet.
Wat heb ik zelf proberen te doen:
Uiteraard dit forum doorzocht. Resultaat: Memory leaking, en dan dat verhaal rond memstrict. Maar ik kan merken dat dit allemaal geen enkel effect heeft. Zowel via het Txt. bestand manier als via de shortcut methode. Ik heb ook geprobeerd andere commands in de commandline toe te voegen maar ze hebben allemaal geen enkel effect. Spel patchen naar elk recente versie. Gamebooster.exe gedownload. Dit maakte me pc voor gaming momenten tot 42% sneller, echter merk ik er weer compleet niks van! Diverse Youtube tutorials geprobeerd, waarin ik onderdelen van Windows uit moest zetten via Msconfig. Ik zit er helemaal doorheen
Mijn gear:
Windows Versie: Microsoft Windows 7 Home Premium
Gewone Toestellen
Systeemnaam: Aspire M7721
Naam Processor: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Naam Videokaart: NVIDIA GeForce GT 230
Geïnstalleerd Geheugen: 6.00 GB
DirectX Versie: DirectX 11
>>> Door Jacky-2007: Geldbedrag geboden voor oplossing verwijderd; alle hulp die je hier krijgt wordt vrijwillig gegeven. De ene GTA fan helpt de ander nu éénmaal graag! <<<
Ik hoop dat een van jullie een fix weet!
Want ik word er namelijk helemaal gek van dat ik op geen enkele setting deze game normaal kan spelen zonder ongewenste happeringen. Ik wil jullie graag voorzien van plaatjes, of jullie vragen beantwoorden of zelfs video's. Alles om dit probleem prima te kunnen spelen.
Bij voorbaat dank en succes met het typen naar een onmogelijke oplossing.
Ik heb zojuist ook het gehele topic van Mrkookie doorgekeken wat mij op het volgende: Ja, mijn game is legaal.
Update: Ingame staat er ook resource use: 312 of 1500? Dus je zou zeggen ruimte zat(Settings stonden toen op medium
Bewerkt: door Jacky-2007 Terugplaatsen moderator-tag
Beste mensen.
Mijn probleem:
Zoals jullie een stukje lager kunnen zien heb ik een redelijke pc om IV op laag of medium te kunnen spelen. Dit doet hij simpel weg niet. Nog grappiger is dat het gewoonweg niet uitmaakt wat ik met de settings doe. Alles uitmaxen, of alles downscalen. Hoog of laag, ik lag. Op canyourunit.com staat dat ik de game gemakkelijk moet aankunnen, sterker nog de hoogste eisen moet ik gemakkelijk aankunnen. Ik weet dat de laatst genoemde instantie niet heel erg betrouwbaar is, maar zo inaccuraat is het nu ook weer niet.
Wat heb ik zelf proberen te doen:
Uiteraard dit forum doorzocht. Resultaat: Memory leaking, en dan dat verhaal rond memstrict. Maar ik kan merken dat dit allemaal geen enkel effect heeft. Zowel via het Txt. bestand manier als via de shortcut methode. Ik heb ook geprobeerd andere commands in de commandline toe te voegen maar ze hebben allemaal geen enkel effect. Spel patchen naar elk recente versie. Gamebooster.exe gedownload. Dit maakte me pc voor gaming momenten tot 42% sneller, echter merk ik er weer compleet niks van! Diverse Youtube tutorials geprobeerd, waarin ik onderdelen van Windows uit moest zetten via Msconfig. Ik zit er helemaal doorheen
Mijn gear:
Windows Versie: Microsoft Windows 7 Home Premium
Gewone Toestellen
Systeemnaam: Aspire M7721
Naam Processor: Intel® Core™ i7 CPU 920 @ 2.67GHz
Naam Videokaart: NVIDIA GeForce GT 230
Geïnstalleerd Geheugen: 6.00 GB
DirectX Versie: DirectX 11
>>> Door Jacky-2007: Geldbedrag geboden voor oplossing verwijderd; alle hulp die je hier krijgt wordt vrijwillig gegeven. De ene GTA fan helpt de ander nu éénmaal graag!
<<<
Ik hoop dat een van jullie een fix weet!
Want ik word er namelijk helemaal gek van dat ik op geen enkele setting deze game normaal kan spelen zonder ongewenste happeringen. Ik wil jullie graag voorzien van plaatjes, of jullie vragen beantwoorden of zelfs video's. Alles om dit probleem prima te kunnen spelen.
Bij voorbaat dank en succes met het typen naar een onmogelijke oplossing.
Bewerkt: door Jacky-2007
Terugplaatsen moderator-tag