Jump to content
Geplaatst:
comment_1881039

zoals de titel al zegt, ik zoek een goede hoofdtelefoon voor ongeveer 25/30 euro die goed is voor studiotoeppasingen zoals beats producen en m,n recordings monitoren tijdens het opnemen, want ik rap en maak zelf ook beats enzo :)

ik heb er al eentje van sennheiser op t oog, de HD201, maar ik weet niet of die goed genoeg is?

alvast bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1881423

want ik heb gelezen dat de 205 erg strak om de oren zit, maar wel de beste geluidskwaliteit heeft?

Klopt, zit strak om de oren. Eerste week erg wennen maar daarna valt het wel mee. Krijg er zelf pas last van als ik hem minstens twee uur achter elkaar op heb.
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1888220

Ik denk als je serieus met muziek bezig wilt zijn, of bent. En je inderdaad zelf inzingt/rapt, dan weet je zelf wel dat je voor 30 euro niet hebt wat je eigenlijk nodig hebt.

Tip: Ga eens kijken in de wat hogere klassen. Hoef je ook niet over 3 maanden weer een nieuwe aan te schaffen.. :)

Bewerkt: door Fiegel5

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1909269

nou ik heb een paar reviews gelezen over de 202, het schijnt dat de bouwkwaliteit niet zo goed is? en dat er heel snel een kabelbreuk onstaat?

Bij headsets is de kans erg klein op een kabelbreuk. Tenzij je mij bent, en de kamer uitloopt met de headset nog op :duh: :

small.jpg

Verder zou ik gewoon kijken welke headset het lekkerste zit, dat is namelijk erg belangrijk als je meer dan 2 uur wilt draaien.

Als ik jou was, zou ik voor de HD 202 II gaan. :tu:

Bewerkt: door ZaroX

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.