Geplaatst: 25 september 201113 jaren comment_1882675 ik speel al een tijdje GTA IV, en die uitbreiding ervan. maar ik kan er steeds niet uitkomen, hoe ik mods moet toevoegen aan het spel. zal iemand mij hier mij kunnen helpen. P.S ik weet niet zeker als hij hier goed staat want ik ben hier net nieuw. mvg Jbeltie Bewerkt: 25 september 201113 jaren door Jbeltie
Geplaatst: 25 september 201113 jaren Auteur comment_1882685 Wat voor mods moet je erin hebben dan? zoals auto's motoren zeg maar vanalles.
Geplaatst: 25 september 201113 jaren comment_1882689 Je hebt daar het programma Spark IV voor nodig. Link komt eraan als ik hem kan vinden Edit: Spark IV Bewerkt: 25 september 201113 jaren door bassieboy35
Geplaatst: 25 september 201113 jaren Auteur comment_1882691 werkt dat programma dan ook met GTA episodes from liberty city. en hoe werkt dat programa dan. Bewerkt: 25 september 201113 jaren door Jbeltie
Geplaatst: 26 september 201113 jaren comment_1882826 Je opent de map van de auto's in dit geval: Computer> BootC> Program Files> Rockstar games> EFLC of IV (ligt aan welke je nodig hebt)> (bij EFLC TBoGT of TLaD)> pc> models> cdimages> vehicles.img Let op! exporteer eerst de originele lijst naar een 'veilige' plek! Mocht het namelijk mis gaan kan je nog altijd terug of je vind het niet meer leuk. Als je een auto er in wil zetten bijvoorbeeld de admiral dan vervang je de 2 admirals .wtd en .wft uit me hoofd voor de admiral.wtd en admiral.wtd voor die je erin wel zetten (de gedownloade)
Geplaatst: 27 september 201113 jaren Auteur comment_1883023 ik heb een probleem ik kan vehicles niet openen. kijk maar: wat kan ik nu hier aan doen dan. of moet ik het spel helemaal op nieuw instaleren dan. P.S. deze wil ik toevoegen: Maibatsu Vincent. Bewerkt: 27 september 201113 jaren door Jbeltie
ik speel al een tijdje GTA IV,
en die uitbreiding ervan.
maar ik kan er steeds niet uitkomen,
hoe ik mods moet toevoegen aan het spel.
zal iemand mij hier mij kunnen helpen.
P.S ik weet niet zeker als hij hier goed staat want ik ben hier net nieuw.
mvg Jbeltie
Bewerkt: door Jbeltie