Als extra op de Sultanrs wilde ik extra lampen. Dat is aardig gelukt:
Er komt nog een mooie behuizing omheen.
Maar helaas werken de lampen niet zo als de originele: als de auto gestart word gaan de lampen automatisch aan (dag/nacht maakt niet uit), bij een frontale botsing gaan ze niet kapot en als je 'groot licht' met h aan zet dan worden ze niet extra fel. Weet iemand hoe dit komt en verbeterd kan worden?
In zmodeler staan ze in de lijst als 'extra_2' op de motorkap:
Is de naam van de lichten niet goed? Het is nu Headlight_f. Ik dacht misschien ligt het aan die f want normaal is dat een l of een r(links en rechts).
Verder vraag ik me af of er een auto in GTA is met meerdere koplampen. Zodat ik kan kijken hoe het daar in de lijst staat.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik zou de koplampen natuurlijk kunnen attachen aan de originelen en dan zou het ook werken. Maar dat wil ik niet om dat het dan niet mee beweegt met de motorkap.
Hallo,
Als extra op de Sultanrs wilde ik extra lampen. Dat is aardig gelukt:
Er komt nog een mooie behuizing omheen.
Maar helaas werken de lampen niet zo als de originele: als de auto gestart word gaan de lampen automatisch aan (dag/nacht maakt niet uit), bij een frontale botsing gaan ze niet kapot en als je 'groot licht' met h aan zet dan worden ze niet extra fel. Weet iemand hoe dit komt en verbeterd kan worden?
In zmodeler staan ze in de lijst als 'extra_2' op de motorkap:
Is de naam van de lichten niet goed? Het is nu Headlight_f. Ik dacht misschien ligt het aan die f want normaal is dat een l of een r(links en rechts).
Verder vraag ik me af of er een auto in GTA is met meerdere koplampen. Zodat ik kan kijken hoe het daar in de lijst staat.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?
Ik zou de koplampen natuurlijk kunnen attachen aan de originelen en dan zou het ook werken. Maar dat wil ik niet om dat het dan niet mee beweegt met de motorkap.