Geplaatst: 29 september 201113 jaren comment_1883338 Ik heb net de bestelde gta III en SA binnen, maar zoals ik had verwacht zaten er geen extra's (mooie boekjes/kaart) bij net als bij vice city. Heb ik gewoon de verkeerde versies gekocht (alleen cdrommetjes) of is alleen deze versie er?
Geplaatst: 29 september 201113 jaren comment_1883340 Volgens mij leveren ze die extra's niet meer sinds GTA IV.
Geplaatst: 29 september 201113 jaren comment_1883341 Tegenwoordig worden inderdaad enkel nog de cd's / dvd's verkocht, zonder extra's.
Geplaatst: 29 september 201113 jaren comment_1883361 Als je ze via een internetwinkel koopt, zit het boekje er altijd bij
Geplaatst: 29 september 201113 jaren Auteur comment_1883449 Nee, en dat is juist het probleem. Zijn er wel versies van San andreas en III waar wel van die boekjes bij zitten? Want als ze er sinds IV niet meer bij zitten, zou dat bij deze juist wel het geval moeten zijn. Ik heb ze trouwens via bol.com .
Geplaatst: 30 september 201113 jaren comment_1883482 Nee, en dat is juist het probleem. Zijn er wel versies van San andreas en III waar wel van die boekjes bij zitten? Want als ze er sinds IV niet meer bij zitten, zou dat bij deze juist wel het geval moeten zijn. Ik heb ze trouwens via bol.com . Tegenwoordig kom ik de GTA III-era games enkel nog tegen zonder boekjes (en dat kan best wel eens na de release van GTA IV zo zijn). De mooie oude kartonnen doosjes (waar ik er overigens twee van heb ) zijn er dus niet meer.
Geplaatst: 30 september 201113 jaren Auteur comment_1883497 Hmm, ja, ik zie ze op marktplaats nog wel staan met boekjes erbij. Dat wordt dus terugsturen en op marktplaats eens rondsnuffelen. In ieder geval bedankt voor alle hulp.
Geplaatst: 30 september 201113 jaren comment_1883584 Ze zijn er nog wel, je moet alleen goed zoeken. Ik heb een tijdje geleden GTA: III voor de PS2 gekocht bij de Intertoys, inclusief boekje, kaart en poster. Ik denk dat je ze nog wel via verschillende webshops kunt aantreffen. Bewerkt: 30 september 201113 jaren door GrandTheftTwano
Geplaatst: 1 oktober 201113 jaren comment_1883787 Bij PC Versie zit geloof ik geen boekje bij. Dat zijn namelijk 2 cd's, eentje voor installeren en de andere voor te spelen. Zo zit dat bij mij.
Geplaatst: 1 oktober 201113 jaren comment_1883856 Bij PC Versie zit geloof ik geen boekje bij. Dat zijn namelijk 2 cd's, eentje voor installeren en de andere voor te spelen. Zo zit dat bij mij. Dat ligt er maar net aan wanneer je 'm hebt gekocht. Ik heb ook de pc-versie van GTA San Andreas, en daar zit keurig een boekje en een map bij. Volgens mij is het zo dat GTA III, VC en SA in den beginne 'gewoon' werden geleverd met alle extra's, maar na een bepaalde periode slechts bestaan uit een doosje met de cd's/dvd's.
Ik heb net de bestelde gta III en SA binnen, maar zoals ik had verwacht zaten er geen extra's (mooie boekjes/kaart) bij net als bij vice city.
Heb ik gewoon de verkeerde versies gekocht (alleen cdrommetjes) of is alleen deze versie er?