Geplaatst: 2 oktober 201113 jaren comment_1883906 Hoi iedereen, Ik heb de Conexxion bus gedownload en geinstalleerd voor GTA SA Alleen wil ik de bestemming 2 Nieuwland wijzigen, dus hoe moet dit? Want het .txd bestandje van de bestemming is omgedraaid in paint. Dus het probleem is: hoe krijg ik dit goed?
Geplaatst: 2 oktober 201113 jaren Auteur comment_1884053 Hij hoort omgedraaid te zijn als het goed is. Ja is ook zo maar dan doe ik me tekst omgedraaid staat ie in gta sa nog steeds ondersteboven Edit: Ik heb de tekst van de nieuwe bestemming ook omgedraaid en dit is het resultaat: Bewerkt: 2 oktober 201113 jaren door gtasafreakje
Geplaatst: 2 oktober 201113 jaren comment_1884070 Mooie graphics. Staat het nu dan wel goed want ik kan het werkelijk niet zien door deze prachtige graphics...
Geplaatst: 3 oktober 201113 jaren Auteur comment_1884133 Mooie graphics. Staat het nu dan wel goed want ik kan het werkelijk niet zien door deze prachtige graphics... Het s nog steeds zoals op de foto
Hoi iedereen,
Ik heb de Conexxion bus gedownload en geinstalleerd voor GTA SA Alleen wil ik de bestemming 2 Nieuwland wijzigen, dus hoe moet dit? Want het .txd bestandje van de bestemming is omgedraaid in paint. Dus het probleem is: hoe krijg ik dit goed?