Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1885004

Hoi,

Ik ben van plan mijn eerste smartphone te kopen, en was benieuwd hoe de garantie wordt geregeld bij webshops.

Via de telefoon heb ik contact gehad met een medewerker van BelSimpel, die zei dat wanneer bijvoorbeeld mijn scherm kapot gaat, het zal vallen onder de 'Nederlandse garantie'.

Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Hij zei ook dat ik met mijn telefoon dan naar elke winkel (Hi, KPN, T-Mobile) kon gaan om een reparatie te regelen.

Is dit zo? Het leek mij namelijk onwaarschijnlijk.

Alvast bedankt! ^_^

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1885007

Je kunt hem altijd terugsturen als hij kapot is en je geld terug eisen als hij nog binnen je garantie tijd is. Zelf raad ik het gewoon aan om hem in de winkel te kopen. Heb je alle zekerheid en kun je gewoon terug naar de winkel toe.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1885010

Ja, dat snap ik. Alleen ik bestel een los toestel zonder abonnement, deze zijn in winkels als Hi, KPN erg duur.

Kan ik met deze LG E900 Optimus 7, mocht hij kapot gaan, gewoon de LG support vragen de telefoon te repareren / vervangen?

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.