Ik ben van plan mijn eerste smartphone te kopen, en was benieuwd hoe de garantie wordt geregeld bij webshops.
Via de telefoon heb ik contact gehad met een medewerker van BelSimpel, die zei dat wanneer bijvoorbeeld mijn scherm kapot gaat, het zal vallen onder de 'Nederlandse garantie'.
Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Hij zei ook dat ik met mijn telefoon dan naar elke winkel (Hi, KPN, T-Mobile) kon gaan om een reparatie te regelen.
Is dit zo? Het leek mij namelijk onwaarschijnlijk.
Hoi,
Ik ben van plan mijn eerste smartphone te kopen, en was benieuwd hoe de garantie wordt geregeld bij webshops.
Via de telefoon heb ik contact gehad met een medewerker van BelSimpel, die zei dat wanneer bijvoorbeeld mijn scherm kapot gaat, het zal vallen onder de 'Nederlandse garantie'.
Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Hij zei ook dat ik met mijn telefoon dan naar elke winkel (Hi, KPN, T-Mobile) kon gaan om een reparatie te regelen.
Is dit zo? Het leek mij namelijk onwaarschijnlijk.
Alvast bedankt!