July 6, 200520 yr he hallo, wie helpt mij voorbij het stomme vliegen in de desert? http://rapidshare.de/files/2839502/GTASAsf8.b.html heb al cheats gebruikt! laat me ff weten als hij er weer staat thanks GTA vrinden! (we blijven het proberen :rolleyes: )
July 6, 200520 yr Author nou dan word ik gek, ik open elke keer het saved game gedeelte en probeer hem daar te plaatsen, maar hij komt elke keer hier uit - nu snap ik ook waarom ik het vliegen niet haal - ik ben gewoon een IT nerd......
July 6, 200520 yr je hebt nou al 3topics gemaakt :angry: . gebruik je hersens is :angry: . vraag dat HIER(KLIKKEN) daar helpen ze je wel <_< .
July 6, 200520 yr Author je hebt nou al 3topics gemaakt :angry: .gebruik je hersens is :angry: . vraag dat HIER(KLIKKEN) daar helpen ze je wel <_< . he relaxed maar hoor - ik doe ook maar wat ik denk dat goed is, dit afzeiken heeft ook weinig toegevoegde waarde! heb overigens elke keer op jullie link geklikt en vervolgens de vraag toegevoegd en die werd elke keer gewoon in het originele missie hulp forum geplaatst!!!! ik ben niet helemaal debiel :blink: Edited July 6, 200520 yr by viezeharry
July 6, 200520 yr Author nou hij staat er hoor, als jullie gewoon gelijk hadden gezet dat ik add reply moest doen om daar een post te maken, was er nix aan de hand geweest. zou de moderator deze 3 posts kunnen skippen hier? dank je! groetjes :rolleyes:
July 6, 200520 yr nou hij staat er hoor, als jullie gewoon gelijk hadden gezet dat ik add reply moest doen om daar een post te maken, was er nix aan de hand geweest. zou de moderator deze 3 posts kunnen skippen hier? dank je!groetjes :rolleyes: Als je de regels kende wist je dat je op "Add Reply" moest klikken om een bericht toe te voegen.
he hallo, wie helpt mij voorbij het stomme vliegen in de desert?
http://rapidshare.de/files/2839502/GTASAsf8.b.html
heb al cheats gebruikt!
laat me ff weten als hij er weer staat
thanks GTA vrinden!
(we blijven het proberen :rolleyes: )