Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2011 De website is geupdate! >>Klik voor website<< De nieuwe website zorgt onder andere voor: Login-systeem Ratings Comments Eigen profielen Vele statistieken Tutorials Mogelijkheid om alleen Engelstalige missies te selecteren Hall of Fame Daarnaast is het met reports en moderators, zodat we veel beter alles kunnen controleren! :-) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2011 Ziet er goed uit, Dutchy! Worden missies met bijvoorbeeld enkel een cutscene of ander klein geprul er ook uitgefilterd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2011 Nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2011 Ziet er super fraai uit Mooie kleuren, overzichtelijk en alles duidelijk op zijn eigen plek.....super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2011 Ziet er netjes uit, goed werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 18 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2011 Dat ziet er zeker goed uit, +1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Ziet er goed uit, Dutchy! Worden missies met bijvoorbeeld enkel een cutscene of ander klein geprul er ook uitgefilterd? Nee, maar het idee is natuurlijk dat dat soort missies een lage rating krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 19 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Wauw, fantastisch werk, Jet & Patrick! De nieuwe site ziet er erg gelikt uit. En alweer bijna 15000 missies, wat een mijlpaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 19 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2011 Ja, het werd hoog tijd ook voor meer structuur in de website. Met bijna 15.000 missies en nog bijna 300 complete storylines, was het de oude website meer dan ontgroeid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2011 CSS3 Alleen de labels van de statistieken (Dump Missions, etc.) passen niet op één regel, dus alles valt uit erbuiten. De waarden die erbij horen staan wel binnen het vak. Maar verder ziet het er goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2011 Bij mij staat alles wel gewoon in het kader. Misschien maar een beetje meehelpen met oplossen: [table=header]Browser|Resultaat|Resolutie FF 6.0.2|Wordt juist weergegeven|1280x800 Chrome 14.0.8xx|Wordt juist weergegeven|" " IE 8.06x|Wordt juist weergegeven|" " Safari 5.0.3|Wordt juist weergegeven|" " Opera 11.51|Wordt juist weergegeven|" "[/table] Meer browsers heb ik momenteel geloof ik niet draaiend. Maar hier laadt 'ie dus gewoon zoals bedoeld in dit rijtje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2011 Hier ook geen problemen met de statistieken box. Ik heb Firefox 7.0.1 en dezelfde resolutie als Jacky. (1280x800) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 21 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2011 Flitskikker heeft, zo vermoed ik althans, wel het eerst opgegeven en iets grotere lettertype Ludica Grande, terwijl het gewone volk (wij) dat niet heeft en het moet doen met Tahoma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 22 oktober 2011 Ik heb even geprobeerd het te vergelijken, volgens mij staat bij mij de tekst in hetzelfde lettertype? Ben er niet helemaal zeker van hoor, aangezien er weinig goed te vergelijken tekens in het blokje staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2011 (bewerkt) Zelf heb ik ook het probleem, heb ook Lucida Grande op mijn computer. Firefox 7.0.1 op Windows 7 SP1 met 1680×1050. @Jacky: Hieronder verschil tussen de twee (boven Lucida Grande, onder Tahoma): Edit: ik kijk net, is blijkbaar het probleem net opgelost - Nog niet helemaal, sommige dingen steken nog een beetje uit rechts Bewerkt: 23 oktober 2011 door Donald F. Duck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.