Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173004 Zou het mogelijk zijn om een paar wagens in GTA San Andreas N.O.S. te geven, en dat als standaard in stellen, en ook bijvoorbeeld een Bobcat standard getunde bumpers, spoilers enzovoort geven is dit mogelijk? Zoja waarmee moet ik dit doen+
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173030 Dit is mogelijk. Je kan het met de SAMissionbuilder doen door het bestand MAIN.scm aan te passen. Dit is echter wel niet makkelijk.
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren Auteur comment_173064 Eclipse daar was tog een tutorial over, hoe je het main.scm script verandernt
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173124 Dat klopt, maar dat bestand is zo uitgebreidt dat het erg veel tijd kost dit te snappen....dit is trouwens een van de moeilijkste delen van modden.
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren Auteur comment_173233 Owke, bedankt voor de tip, maar weet jij dan ook precies welke aanpassingen moet maken??, maar ik dnek dat het voor mij het beste is om dit eerst goed onder de knie te krijgen
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173238 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink:
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren Auteur comment_173290 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink: Lees mij zin goed, het beste is om het eerste onder de knie te krijgen volgens mij
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173315 Dan moet je met cars/wapens/actors plaatsen beginnen, en als dit aardig gaat kun je beginnen met threads met daarin variablen enzovoort. Master Tutorial List
Geplaatst: 6 juli 200519 jaren comment_173363 jij denkt dat het beste is om eerst het moeilijkste te leren :blink: Lees mij zin goed, het beste is om het eerste onder de knie te krijgen volgens mij als je goed kijkt zie je eerst en niet eerste
Zou het mogelijk zijn om een paar wagens in GTA San Andreas N.O.S. te geven, en dat als standaard in stellen, en ook bijvoorbeeld een Bobcat standard getunde bumpers, spoilers enzovoort geven
is dit mogelijk? Zoja waarmee moet ik dit doen+