Geplaatst: 23 oktober 201113 jaren comment_1888554 Hallo, Hoe installeer ik iets van Cydia, want als ik bijvoorbeeld NES Emulator selecteer staat er nergens Install Mvg, BiglifeRPG Bewerkt: 23 oktober 201113 jaren door BiglifeRPG
Geplaatst: 23 oktober 201113 jaren comment_1888731 Hohoho, ik heb het gewoon volgens het 'boekje' gedaan, hoor. Het komt door bepaalde jailbreak-apps, maar daar ga ik verder niet op in, om problemen te voorkomen. Daarnaast wil ik hier niet verder over discussiëren. Hoeft ook niet, maar ik wil wel een goed argument van jou horen waarom het wél illegaal is. Je hebt nog geen enkel goed argument gegeven.
Geplaatst: 23 oktober 201113 jaren comment_1888753 Ik vind zoals Jesper al zij dat als je iets koopt zelf mag weten wat je er mee gaat doen. En kunnen we niet beter een apart topic aanmaken hierover?
Geplaatst: 24 oktober 201113 jaren comment_1888859 Op dit forum helpen wij geen jailbreakers. Ook voor het gebruik van emulators bieden wij geen hulp.
Hallo,
Hoe installeer ik iets van Cydia, want als ik bijvoorbeeld NES Emulator selecteer staat er nergens Install
Mvg,
BiglifeRPG
Bewerkt: door BiglifeRPG