Jump to content
Geplaatst:
comment_1888610

1000px-IOS_11_logo.thumb.png.2d8d9ec3e5b47a77bb9e14fb97d97a7f.png

Een grote stap voor iPhone.

Een megasprong voor iPad.

Vanaf nu beschikbaar.

iOS 11 is compatibel met:

iPhone iPad iPod touch
iPhone X 12,9-inch iPad Pro (2e generatie) iPod touch (6e generatie)
iPhone 8 12,9-inch iPad Pro (1e generatie)  
iPhone 8 Plus 10,5-inch iPad Pro  
iPhone 7 9,7-inch iPad Pro  
iPhone 7 Plus iPad Air 2  
iPhone 6s iPad Air  
iPhone 6s Plus iPad (5e generatie)  
iPhone 6 iPad mini 4  
iPhone 6 Plus iPad mini 3  
iPhone SE iPad mini 2  
iPhone 5s    

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 136.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1968294

Heel erg bedankt, het probleem is hiermee opgelost! :) De iPod aan-en uitzetten helpt inderdaad niet, dat had ik al gedaan

Trouwens erg stom dat Apple de winkels niet eens verwittigd wanneer ze iPhones zullen binnnehebben..Ik ga niet effe een iPhone 5 via de Apple site bestellen, bij mij thuis is er niet 24/7 iemand thuis om dat pakje te ontvangen..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968297

Heel erg bedankt, het probleem is hiermee opgelost! :) De iPod aan-en uitzetten helpt inderdaad niet, dat had ik al gedaan

Trouwens erg stom dat Apple de winkels niet eens verwittigd wanneer ze iPhones zullen binnnehebben..Ik ga niet effe een iPhone 5 via de Apple site bestellen, bij mij thuis is er niet 24/7 iemand thuis om dat pakje te ontvangen..

Goed om te horen. :)

De reden dat de Apple Premium Resellers (APR) nog geen iPhone 5 lichtingen krijgen, is dat Apple's eigen voorraden al vrij karig zijn. Dit komt door het tekort aan bepaalde onderdelen, zoals de nieuwe lightning kabel, de displays enz. Het kan wel even duren voordat ook zij ladingen binnen krijgen. Apple Stores krijgen altijd voorrang.

Geplaatst:
comment_1968299

Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. :N

Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. :7 Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968300

Ik vind het wel erg falend dat ze op 12 september de iPhone 5 aankondigen en dat je'm pas tegen eind oktober kan kopen..Getuigt van slechte organisatie hoor. :N

Zal nog lang duren tegen dat ik een iPhone 5 heb, zucht. :7 Apple online store is geen optie, alleen werklozen zijn 24/7 thuis om een pakketje te ontvangen.

En de nieuwe iPod touch en nano zijn pas ín oktober verkrijgbaar volgens de website. Dus ben het er wel mee eens dat de organisatie nogal faalt ineens. Zo ken ik Apple niet meer. Dit gaat gewoon zo sinds Steve Jobs aftrad als CEO en het stokje overdroeg aan Tim Cook...

Geplaatst:
comment_1968312

- Quote -

Ehm, dit topic gaat toch echt over iOS (en iCloud), hoor. Zie titel. :puh:

Daarnaast vind ik dit topic trouwens juist wel geschikt voor discussies tussen iOS en Android. Maar goed, als dat tegen de regels in is, dan moet het maar gewoon stoppen, hé.

Mijn excuses ik had mijn tekst rechtstreeks gekopiëerd vanuit het android topic. Zoals ik zei vergelijkingen mogen best wel maar discussies over een besturingssysteem moet gewoon gebeuren in het destbetreffende topic.

Geplaatst:
comment_1968380

Ik ben in Oberhousen geweest, en ik heb er een :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1968384

Goddank dat je dat overleefd hebt. Had gehoord dat er daar rellen waren en de politie dreigde de verkoop te staken. :7

Geplaatst:
comment_1968386

Goddank dat je dat overleefd hebt. Had gehoord dat er daar rellen waren en de politie dreigde de verkoop te staken. :7

Je, en OF er rellen waren! (Kon nog net aan de rellen ontsnappen :7 )

Geplaatst:
comment_1968484

Ja, en geen familie leden die werkloos/gepensioneerd zijn?

Geplaatst:
comment_1968508

Ja, en geen familie leden die werkloos/gepensioneerd zijn?

Dat ik daar niet aan gedacht heb, fail. :7 Ik heb niks tegen op internet kopen, maar ff 800 euro betalen voor een product dat pas na 3/4 weken geleverd wordt, nee, dat vertrouw ik niet echt. :)

Geplaatst:
comment_1968685

Dat ik daar niet aan gedacht heb, fail. :7 Ik heb niks tegen op internet kopen, maar ff 800 euro betalen voor een product dat pas na 3/4 weken geleverd wordt, nee, dat vertrouw ik niet echt. :)

Ik denk dat je probleem anders ligt, je vertrouwd het wel maar je wilt niet wachten, wel direct je 800 euro weg en je product pas 4 weken later krijgen.

Ik zou het zelf ook niet doen hoor, ik zou gewoon wachten totdat ie bij een goed bedrijf op voorraad is en dan het pas kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.