Jump to content
Geplaatst:
comment_1888610

1000px-IOS_11_logo.thumb.png.2d8d9ec3e5b47a77bb9e14fb97d97a7f.png

Een grote stap voor iPhone.

Een megasprong voor iPad.

Vanaf nu beschikbaar.

iOS 11 is compatibel met:

iPhone iPad iPod touch
iPhone X 12,9-inch iPad Pro (2e generatie) iPod touch (6e generatie)
iPhone 8 12,9-inch iPad Pro (1e generatie)  
iPhone 8 Plus 10,5-inch iPad Pro  
iPhone 7 9,7-inch iPad Pro  
iPhone 7 Plus iPad Air 2  
iPhone 6s iPad Air  
iPhone 6s Plus iPad (5e generatie)  
iPhone 6 iPad mini 4  
iPhone 6 Plus iPad mini 3  
iPhone SE iPad mini 2  
iPhone 5s    

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 137.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2365523

Als je zegt dat een Pro een MacBook kan vervangen, dan bedoel je indirect dat iOS OSX kan vervangen, dat spreekt voor zich. En nee, dat kan het niet.

Dat zeg ik niet, dat zeg jij. Ik vind dat een iPad pro voor mijn doen een MacBook kan vervangen. Zeker icm het toetsenbord.

De enige reden dat jij nu ligt te bashen is omdat het een iPad is van Apple. Je zal dat vast gaan ontkennen, maar het is algemeen wel bekend dat Apple niet je voorkeur geniet. Want duur, overpriced blah blah blah. Nogmaals, ik vind dat het in mijn geval een MacBook zou kunnen vervangen. Klaar.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2365743

Dat zeg ik niet, dat zeg jij. Ik vind dat een iPad pro voor mijn doen een MacBook kan vervangen. Zeker icm het toetsenbord.

De Pro is in welk opzicht een betere desktopvervanger dan de gewone iPad? Toetsenbord kon je ook aansluiten op een gewone iPad. Dat extra RAM, die 3 inch en de snellere processor veranderen bitter weinig aan de beperkte functionaliteit van iOS.

De enige reden dat jij nu ligt te bashen is omdat het een iPad is van Apple.

Ah, de argumenten zijn op.

Je zal dat vast gaan ontkennen, maar het is algemeen wel bekend dat Apple niet je voorkeur geniet. Want duur, overpriced blah blah blah.

Elke tablet van 400 euro+ geniet niet mijn voorkeur, maar Apple an sich met z'n dure producten ook niet echt, neen.
Nogmaals, ik vind dat het in mijn geval een MacBook zou kunnen vervangen. Klaar.

:tu:
Geplaatst:
comment_2365790

Ik snap jouw probleem gewoon niet. Met de iPad pro kan ik tekst verwerken, boeken bekijken, browsen en multitasken. Meer heb ik niet nodig voor me studie. Op dat gebied is het dus een prima vervanger voor een MacBook zoals al eerder aangegeven. Maar nee, meneer gaat weer meteen uit van geavanceerde applicaties. Ik snap je argument, maar je wist goed dat ik dat niet bedoelde. Dit is gewoon mierenneuken, en de reden die weten we. Tevens heb ik zogenaamd 'indirect' gezegd dat iOS OSX kan vervangen, even voor de duidelijkheid, dat is niet waar..

• 1 maand later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_2376792

Apple heeft weer eens kwartaalcijfertjes bekend gemaakt (tussen haakjes van hetzelfde kwartaal vorig jaar):

• 74,8 miljoen iPhones (74,5 miljoen)
  • 16,1 miljoen iPads (21,4 miljoen)
  • 5,3 miljoen Macs (5,5 miljoen)
  • $75,9 miljard dollar omzet ($74,6 miljard dollar omzet)
  • $18,4 miljard dollar nettowinst ($18 miljard dollar nettowinst)
  • $3,28 dollar per aandeel ($3,06 dollar per aandeel)
  • 40,1% brutomarge (39,9% brutomarge)

Interessant om daarnaast te weten: meeste Android switchers ooit, volgens Tim Cook (CEO). :)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_2379349

Ik erger me soms van het feit dat m'n MacBook Air-scherm zo nu en dan eens de aandrang heeft om (helemaal) achterover te klappen

wanneer ik een hardcase eromheen heb gedaan, zonder zo'n beschermingshoes gebeurt dit namelijk nooit.. Zijn er toevallig meerdere

gebruikers die ook tegen zo'n soortgelijke probleem aanlopen? Want ik had ooit eens van iemand gehoord dat dit een veelvoorkomend

mankement is van 't apparaat, en spijtig genoeg krijg ik het niet verholpen...

Geplaatst:
comment_2380451

Mensen, ik ben op zoek naar een app waarmee ik een logboek (voor school) kan bijhouden. Enig idee welke ik kan gebruiken? Liefst gratis natuurlijk.

Notities? :7

Even serieus, wat wil je precies met het logboek doen? Een beetje meer info kan geen kwaad.

Geplaatst:
comment_2380468

Hmm. Geen 3.5 jack in de upcoming iPhone. Reden: om het toestel NOG dunner te maken. Ben benieuwd hoeveel telefoons gaan buigen :7

Voor diegene die hier niet bekend mee is. De iPhone 6+ wilde nog wel eens buigen in een te strakke broek o.i.d

ht_unbox_therapy_iphone_6_plus_bend_test_2_jc_140925_16x9_992.jpg

Geplaatst:
comment_2380512

Nee, zo werk dat niet :N

Elk toestel zal buigen zodra er genoeg druk wordt gezet, immers heeft ook ieder toestel zijn zwakkere punten in het chassis van het toestel. Feit is dat de 6+ bij een relatief (tot alle andere toestellen van dezelfde grootte categorie) lage druk bezwijkt op haar zwakste plek, vlak onder de volumeknoppen. Om de schuld dan te leggen bij de consumenten is onzin, het release model heeft simpelweg een constructiefout en het zou ze gesierd hebben om dit te erkennen zoals ze dat deden bij de iPhone 4. Het is geen toeval dat toestellen die maanden later aangeschaft zijn hier geen problemen mee ondervinden, Apple heeft dit stilaan opgelost.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.