Jump to content
Geplaatst:
comment_1888610

1000px-IOS_11_logo.thumb.png.2d8d9ec3e5b47a77bb9e14fb97d97a7f.png

Een grote stap voor iPhone.

Een megasprong voor iPad.

Vanaf nu beschikbaar.

iOS 11 is compatibel met:

iPhone iPad iPod touch
iPhone X 12,9-inch iPad Pro (2e generatie) iPod touch (6e generatie)
iPhone 8 12,9-inch iPad Pro (1e generatie)  
iPhone 8 Plus 10,5-inch iPad Pro  
iPhone 7 9,7-inch iPad Pro  
iPhone 7 Plus iPad Air 2  
iPhone 6s iPad Air  
iPhone 6s Plus iPad (5e generatie)  
iPhone 6 iPad mini 4  
iPhone 6 Plus iPad mini 3  
iPhone SE iPad mini 2  
iPhone 5s    

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

• Reacties 1.1k
  • Bezichtigingen 136.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2384016

Ik vermoed dat mijn iPhone 6 connector kapot is. Ik dacht dat het aan mijn kabel lag en kocht zonder te denken een nieuwe kabel, de kabel lijkt niet goed verbinding te maken met de telefoon. Iemand enig idee of dit een garantie geval is of niet?

Geplaatst:
comment_2384051

Ik vermoed dat mijn iPhone 6 connector kapot is. Ik dacht dat het aan mijn kabel lag en kocht zonder te denken een nieuwe kabel, de kabel lijkt niet goed verbinding te maken met de telefoon. Iemand enig idee of dit een garantie geval is of niet?

Volgens mij wel. :Y Sowieso altijd proberen wat betreft garantie, niet geschoten is altijd mis.
Geplaatst:
comment_2384073

Nja ze zullen wel weer gaan zeuren. Hij is al 1,5 jaar oud, en volgens Apple heb je op een telefoon van 700+ euro maar 'recht' op 1 jaar :7 Natuurlijk zijn ze verplicht 2 jaar te geven, maar toch. Eer je ze zo ver hebt tot actie over te gaan is die al bijna ouder dan 2 jaar :puh:

Geplaatst:
comment_2384075

Nja ze zullen wel weer gaan zeuren. Hij is al 1,5 jaar oud, en volgens Apple heb je op een telefoon van 700+ euro maar 'recht' op 1 jaar emo.gif Natuurlijk zijn ze verplicht 2 jaar te geven, maar toch. Eer je ze zo ver hebt tot actie over te gaan is die al bijna ouder dan 2 jaar puh2.gif

Zeker bij Apple online gekocht? Bij winkels heb je dat soort gezeik niet en sowieso 2 jaar. Geloof dat er zelfs een Apple-reseller is die zomaar 3 jaar geeft, zonder bijbetalen.

Geloof niet dat ze een reparatie kunnen weigeren om eerlijk te zijn, 1 jaar garantie gaat helemaal in tegen de Europese wetgeving.

Edit: Gatverdamme. Net even de site van Apple gecheckt, als Belg heb je gewoon 2 jaar op de site van Apple, als Nederlander echter niet(???). http://www.apple.com/nl/legal/statutory-warranty/

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_2384079

Hoe lang heb je de telefoon? (ik ben blind) Mijn iPhone 6 vertoonde het zelfde probleem 3 maanden na aankoop. Ben er mee naar de lokale apple boer geweest en hun hebben de connector voor mij opgeschoond. Stof uit je broekzak wilt nog wel eens ophopen in de connector en aux. Ik heb het door hun "professioneel" laten verwijderen, $20 (belachelijk imo) en het werkte weer goed.

Je kunt dit natuurlijk ook zelf voorzichtig doen met een tandenstoker (geen metaal obviously) en een busje perslucht.

Bewerkt: door .Sharingan

Geplaatst:
comment_2384113

Stof uit je broekzak wilt nog wel eens ophopen in de connector en aux. Ik heb het door hun "professioneel" laten verwijderen, $20 (belachelijk imo) en het werkte weer goed.

Goede tip! Even proberen, en als het dan nog niet werkt ga ik gewoon zeuren bij Apple tot ze het oplossen :puh:

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_2386511

Zojuist maar me iPhone aan iTunes geslingerd en 9.3.1 erop gezet. De laggy 9.0.2 was de Jailbreak niet meer waard. Ik zal best 'n paar handige Tweaks missen maar Night Shift heeft bijv. alweer F.Lux vervangen puh2.gif

Oh en @hierboven: nog bedankt! Stof was inderdaad ( :7 ) het probleem.

Bewerkt: door Davedavy

Geplaatst:
comment_2387732

Ik wist niet eens dat de laatste versies ook nog gejailbreakt werden. Laatst jb voor mij is op mijn 3gs en 4 geweest. Toen iOS nog heul erg kaal was :puh:

Davy, weet je toevallig of er een tweak bestaat om het aantal notificaties aan te passen in het berichtencentrum? Tot iOS9 kon je instellen hoeveel notificaties werden weergeven. 1, 2 en 5. De optie bestaat nu niet meer en word strontziek van het gescroll in berichtencentrum. Mocht deze tweak bestaan wil ik een jailbreak wel overwegen.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_2394947

Guys heb een probleem. Ik heb voor mn ma een iPhone 4S gekocht, als een upgrade van haar 4. Ik heb alles via icloud overgezet maar de fotos overzetten lukt niet. Foto's in het iCloud menu staat aan op beide telefoons.. Allebei de toestellen draaien op de nieuwste firmware. (iPhone 4 draait op 7.2.1 en de 4S op 9.3.2)

Geplaatst:
comment_2395159

Ja maar ik meen me te herinneren dat in iOS 8 Photo's in iCloud is veranderd. Anyhoe. Is in iCloud reservekopie ook wel fotobibliotheek aangevinkt? Anders manueel via iTunes overzetten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.