Jump to content
Geplaatst:
comment_1889980

In welk tijdperk hoop (of denk) je dat Grand Theft Auto V zich zal afspelen? De jaren '50 met rock-n-roll, de Swinging Sixties, hippies, Vietnam, de discobeats van de jaren '70, de Vice City-vibe van de jaren '80 met op de achtergrond de dreiging van de koude oorlog en veel foute kledij, de 90s met misschien een GTA in de stijl van San Andreas tijdens de hoogtijdagen van de gangsta-rap, de 2000s met haar terroristen en economische neergang of juist het heden? Of.. een science fiction GTA met vliegende auto's en hoverboards?

bttf2_hoverboard.jpg

• Reacties 40
  • Bezichtigingen 4.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Tijdperken 77 leden hebben gestemd

1. 1. In welke tijd speelt GTAV zich af?

• Een tijdperk vroeger dan de 1950s.
      2
    • 1950s.
      1
    • 1960s.
      2
    • 1970s.
      3
    • 1980s.
      10
    • 1990s.
      5
    • 2000s.
      3
    • 2010s. (heden)
      48
    • Een tijdperk later dan de 2010s, een sci-fi GTA.
      3

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1890078

Ik hoop echt op een GTA in de huidige tijd. De 90's hebben we in SA gezien, de 80's in VC en verder terug past naar mijn idee niet bij GTA. Daarvoor zijn er games als Mafia. Ik heb absoluut een bloedhekel aan scifi, dus dat hoeven ze van mij ook niet te doen. GTA V gewoon in een moderne stad dus :)

Geplaatst:
comment_1890086

net zoals het grote merendeels vind ik de huidige tijd de beste setting voor de komende gta. Er is een mooi verhaal te verzinnen langs de rellen, economische crisis en dergelijke.

Geplaatst:
comment_1890219

het lijkt mij leuk als het in de tijd afspeeld van 2013-2014 of 2019-2020

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1890258

Het maakt weinig uit in welke tijd het speelt.

Het wordt toch een vette game ook al speel je een marsmannetje.

Dat is natuurlijk wel zo, maar de voorpret bestaat voornamelijk uit het speculeren. 'Zou GTA5 zich in Vice City afspelen?' 'Welnee, Liberty City.' 'In de jaren '80?' 'Neen, ten tijde van de jaren '90!' 'Absoluut niet in het verleden, GTAV voltrekt zich in de toekomst!' 'Denk toch na doerak, het speelt in het heden!' Dit soort discussies moeten gevoerd worden voordat de complete setting bij ons bekend is.

Geplaatst:
comment_1890260

Het maakt weinig uit in welke tijd het speelt.

Het wordt toch een vette game ook al speel je een marsmannetje.

Correct, maar ik weet zeker dat jij een voorkeur hebt, dat je een tijdperk veel leuker vind om in te spelen qua setting dan een ander.

Geplaatst:
comment_1890319

Het heden lijkt mij ook wel een prima setting, maar daar speelde GTA IV zich ook al af. Hoeft niets uit te maken, maar Rockstar kennende wisselen ze nog wel eens van tijdperk in de games die ze maken. Ik acht de kans dus erg groot dat GTA V zich in een ouder tijdperk afspeelt en heb daarom op 90's gestemd.

Als het zich voor de jaren 70-80 af zal spelen, dan zal ik dat een grote afknapper vinden.. Dat past gewoon niet bij GTA.

Geplaatst:
comment_1890344

@ NilsHolgersson @ Pwned.

Het leukste zou ik vinden de 70's met van die grote Amerikaanse wagens.

Of in het heden net als IV want daar heb ik me ook prima mee vermaakt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.